noekult Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Nødbrems i gammal Bmw uten ABS = MYE risting etterpå... På tide med nye dekk tenker jeg! Skjønte ikke helt hva du mente. Jeg har litt kast i skivene ved større hastigheter. Kan det ha sammenheng med tidligere hard/nødbremsing? Hvorfor blir det evt. risting ved hard bremsing i bil uten ABS, til forskjell fra bil med ABS? Kanskje t.o.m. sammenheng med dårlige dekk? De trengte utbytting i år Bare nysgjerrig som vanlig
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Han har vel bremset vekk alt mønsteret på ene siden av dekket tenker jeg. Evt. revet i stykker foringene i casterstaget.
kvammis Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Helt seriøs, ja. Kan se den. Men er vel strengt tatt ikke vedkommende som åpner det brevet som har gjort noe gale ? Robkill: Har gjort det samme selv Skulle prøve bremselengre på stive hjul (Var 18 ja) Funket å hive de bak og en good burnout.
knut_olestad Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 http://www.tunersgroup.com/TunerWire_Live/Turbonique.html SATAN! "Reported testing in 1963 on a Chevy 409 showed a horsepower gain from 405 horsepower stock, to a mammoth 835 hp with the supercharger engaged."
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 http://www.tunersgroup.com/TunerWire_Live/Turbonique.html SATAN! "Reported testing in 1963 on a Chevy 409 showed a horsepower gain from 405 horsepower stock, to a mammoth 835 hp with the supercharger engaged." Hoho. En bakaksling som gir 1300 gamp ved et knappetrykk. Sliter med å beskrive hvor gøy det hadde vært å ha noe slikt.
knut_olestad Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 http://www.tunersgroup.com/TunerWire_Live/Turbonique.html SATAN! "Reported testing in 1963 on a Chevy 409 showed a horsepower gain from 405 horsepower stock, to a mammoth 835 hp with the supercharger engaged." Hoho. En bakaksling som gir 1300 gamp ved et knappetrykk. Sliter med å beskrive hvor gøy det hadde vært å ha noe slikt. Lurer på hvorfor slik ikke finnes lenger jeg, og prisene var jo latterlig lave.
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 De fant vel ut at det var en litt for stor prosent som døde. Ser for meg at spesielt den Jet-go-cart greia kunne tatt livet av meg. Her er litt mer stoff på emnet. http://iowahawk.typepad.com/bolus/2008/ ... -acme.html
Anders92 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Helt seriøs, ja. Kan se den. Men er vel strengt tatt ikke vedkommende som åpner det brevet som har gjort noe gale ? Nei, du sier noe. Men var en så lei sak som jeg tror jeg ville hatt på min side i retten. Men har rett og slett ikke tid eller mulighet til alt det pisset det medfører ved å ikke vedta, så følte på en måte at jeg i det minste fikk litt "glede" ut av de 6500 kronene ved å gjøre som nevnt tidligere. Personlig stod jeg med et godt flir om munnen mens jeg smurte arket godt opp og ned!
tordah Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 "Reported testing in 1963 on a Chevy 409 showed a horsepower gain from 405 horsepower stock, to a mammoth 835 hp with the supercharger engaged." Hoho. En bakaksling som gir 1300 gamp ved et knappetrykk. Sliter med å beskrive hvor gøy det hadde vært å ha noe slikt. Lurer på hvorfor slik ikke finnes lenger jeg, og prisene var jo latterlig lave. Tenkte Akkurat det samme. tenker det hadde vært god butikk! satt med gåsehud når jeg leste om den gocarten.. og mustangen.. og chevyen..
noekult Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Han har vel bremset vekk alt mønsteret på ene siden av dekket tenker jeg.Evt. revet i stykker foringene i casterstaget. Ah, okey En som skal ødelegge hjulet til en (stor) bil med kniv får som fortjent:
Robkill Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Han har vel bremset vekk alt mønsteret på ene siden av dekket tenker jeg.Evt. revet i stykker foringene i casterstaget. Dekk som har fått en flat side er ganske rett!
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Hmm, overskyet vær og 26 varmegrader Merkelig klima i dette landet til tider, MEN jeg klager ikke
Larsinnj Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Tror det må være satt rekord på antall hunddager i år vertfall! Er ikke steikende sol, men helvetes varmt og klamt vær!
Anbefalte innlegg