Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå kjører ikke du verdens mest spennende bil heller ...

Sier du som kjører gammal Volvo S80 Diesel til han som kjører M3 :lol:

Med fare for å blande meg inn så må jeg si at det er ikke alltid like gjennomtenkt det som du lirer ut av deg. :wink:

Og ja, jeg kjører en kjip (alt under 7 serie er kjipt) liten dieselpurke og et daut dråg av en gammal 5-serie så den kommentaren kom jeg deg i forkjøpet på :wink: God natt :wave:

Skrevet

hahaha volvoen min SUGER!!! aldri sagt no annet! Men E30 takler jeg ikke uansett... :) Heller S80 enn E30 any day as!!!

Og ja alt annet enn sjuer er trist :P

Skrevet

:lol:

Jaa, Wicky. Finni familiebil enda? :P

Sliter som faen med å finne. Vi har en gammel vogn som såvidt klapper seg sammen, så det er umulig å finne bil med ålreit bagasjerom..

Skrevet
Kebab kverna. Jaja, Fredrik90. Du overrasker støtt og stadig. Hvor ble det av respekten for andre medlemmer? Kjenner du provoserer meg rimelig greit til tider.

Såså! Tåler du ikke mer så synes jeg synd på deg :( Wicky tåler en litt røff tone han og innest inne så er det ikke noe vondt ment heller, i værste fall så får man svar tilbake slik som dette...

Drit i Fredpikk, han ble lurt i skogen som barn, derfor han er sånn!

....i god gammel Wickystil :)

Skrevet

Sliter som faen med å finne. Vi har en gammel vogn som såvidt klapper seg sammen, så det er umulig å finne bil med ålreit bagasjerom..

Kos deg med assmatazz.. Verdens beste nettside!

Driver og vurderer enten 2002 MB E220CDI stasjonsvogn eller 2000 Audi A6 2,5TDi Avant.. Begge er godt utstyrtste, diesel, automat og i god stand...Prismessig er dem også like, rundt 70-80k.. Drev også og titta på Audi A4 2002 B6 i samme prisklasse, men da får man en lite utstyrt bil...Er så "avhengig" av skinn, automat, cruise etc... Vanskelig valg...

Blir jo Emmaljunga barnevogn og den er SVÆR...

Skrevet
Kebab kverna. Jaja, Fredrik90. Du overrasker støtt og stadig. Hvor ble det av respekten for andre medlemmer? Kjenner du provoserer meg rimelig greit til tider.

Såså! Tåler du ikke mer så synes jeg synd på deg :( Wicky tåler en litt røff tone han og innest inne så er det ikke noe vondt ment heller, i værste fall så får man svar tilbake slik som dette...

Drit i Fredpikk, han ble lurt i skogen som barn, derfor han er sånn!

....i god gammel Wickystil :)

Godt vi vet hva vi holder på med!!!

http://assmatazz.tumblr.com/

Kos deg 8)

Skrevet

Er det ikke billigere å bytte vogn enn bil?

Er da ikke lite bagasjerom i den du har, bare en prioriteringssak.

Skrevet

At jeg tåler, det er det ikke noe å bekymre seg for ;)

Kos deg med assmatazz.. Verdens beste nettside!

Driver og vurderer enten 2002 MB E220CDI stasjonsvogn eller 2000 Audi A6 2,5TDi Avant.. Begge er godt utstyrtste, diesel, automat og i god stand...Prismessig er dem også like, rundt 70-80k.. Drev også og titta på Audi A4 2002 B6 i samme prisklasse, men da får man en lite utstyrt bil...Er så "avhengig" av skinn, automat, cruise etc... Vanskelig valg...

Blir jo Emmaljunga barnevogn og den er SVÆR...

Haha, har kikka litt etter Benz jeg og, men tror jeg går for E46 eller E39. Alt ettersom. Må finne en kurant bil til en overkommelig pris. Annet å bruke penger på nå enn bil lån osv. Unger koster!

Men kommer jeg over en E34 stæsj, og motoren, prisen og utstyrsnivået er bra, så er ikke det en dum bil heller :D

Skjønner ikke hvorfor dem ska ha så SVÆRE vogner!

Skrevet

Som kona sa..."jeg som kommer til å dytta vogna mest..så jeg bestemmer...Så kan du finne en passende bil.." Helt kurant avtale spør du meg :P

Ja as..unge er dyrt så skjønner godt at man ikke trenger en dyr bil med lånekostnader opp mot 8k i mnd.. Ser også etter merce c-klasse fra 2002 og oppover..Men de er som regel dårlig utstyrte... E39 er også ett alternativ, men er langt mellom de godt utstyrte bilene med diesel...E46 blir for...liten..vet ikke..Men blir så rart å gå fra E65 til E46..

Derfor er merce og audi gode valg..

Skrevet

Er det ikke billigere å bytte vogn enn bil?

Er da ikke lite bagasjerom i den du har, bare en prioriteringssak.

Klart, men en coupe er ikke særlig praktisk av seg med babyer. 2 dører og dårlig plass når bilsetet til ungen tar stor plass. Maxi Cosi med base osv. Stor sak. Jeg kan IKKE ha den bak meg når jeg kjører feks. Med mine nesten 2 meter blir det fort dårlig plass. Og bagasjerommet på E92en er stort nok, men vogna vi har er en kruttegod vogn å trille med osv. Og bilen har jeg hatt i snart 2 år. På tide å bytte ut nå. Heller selge nå enn senere, for jeg regner med at når neste coupe kommer, så synker prisene enda mer.

Skrevet

I følge Fredrik så har E46 større bagsjerom enn E39, kan vanskelig forsetille meg det men det stemmer visst :roll: Men av kjørekomfort og kvalitetsfølelse så hadde jeg tatt E39en uten å tenke meg om, men til 80 000 lapper så hadde jeg nok heller sett meg om etter en 528IA med så lite så mulig på tellen og så mye som mulig utstyr :)

Hvis ikke så er jo A4 B6 en gøyal men litt liten stasjonsvogn, enten med 1,8T eller 2,5 TDI :wink: Men disse koster jo litt igjen da :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...