Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om det går ann å programmere/koble slik at de feller inn hver gang man låser bilen?

Skrevet

Driver og leter etter ny E30.. Ser også litt på andre alternativer..:) I Norge er det jo som regel priset forholdsvis høyt, men da med norske skilt.. Ser litt i Sverige, samt i Tyskland, og driver å setter meg inn i importregler osv.. (Prøver i alle fall).. Hadde vært megarått og satt seg på flyet til Tyskland, og dratt hjem i en flett orginal 86 mod 325i, urørt, med orginal farge/lakk, bra interiør, og strøkent motorrom/motor.. Kosa seg hjem på skyhøy bil med orginale 14" felger med 195.60 ballong på ;) Sjarmen sin det!

Skrevet

Vi kom nettopp hjem fra ferie. Da fruen kom på jobb ble hun overrasket med ny firmabil. Det kom helt ut av det blå, ingen på jobben var blitt informert. Men ingen ble lei seg for at Avensisen ble byttet ut i en flunkende ny Mondeo. Gode seter i Mondeoen, fin bil å se på men skiller seg ikke ut i mengden.

Skrevet
Vet du om det går ann å programmere/koble slik at de feller inn hver gang man låser bilen?

Det kan programmeres ja.

Skrevet

Vil ikke felle inn med fjernkontrollen separat fra å låse bilen. De skal felles inn samtid som bilen låses.

Skrevet

De kan programmeres til å folde inn/ut ved låsing/opplåsing uavhengig om en har alarm eller ikke. :)

Skrevet

Okei, da er det greit. Men kan noen av dere være så snill å fortelle meg hvordan?

Skrevet
Jeg tenkte å dra til Torshov Bilrekvisita i dag for å kjøpe produkter for å fikse rust. Aldri gjort det før og tenkte bare å ta små rustflekker. Lurer på om noen her har tips til hvor/hvordan jeg kan skaffe lakk til bilen? Det er fargen Delfingrå.

Tar også i mot tips for rustbehandling, hvis noen har det :)

Ser at du skal ta kontakt med verksted først...Men ellers finner du riktig spraylakk til bilen din på St.haugen billakk.. :)

Er vel Billakkspesialisten du tenker på? :P

jajablablabagateller 8)8)

Men folk skjønte hva jeg mente...

Skrevet
Okei, da er det greit. Men kan noen av dere være så snill å fortelle meg hvordan?

Du trenger en kabel, en pc, samt programmene for å gjøre dette. Det er i utgangspunktet en enkel oppgave, men vil likevel anbefale deg å lese deg litt opp på dette før du gjør noe.

Her er en grei guide, men det kan være greit å søke litt rundtom på forskjellige (amerikanske) forum også, da spesielt bmwcoding.com og e90post.com.

Skrevet

Hører rykter om at man får nye skilter tilhørende sin region ved eierskifte på bil i dag? Er det tilfelle? Altså om jeg kjøper en BR-regga bil fra Bærum, så får jeg UX-skilter når den evt blir omregistrert på meg,siden jeg tilhører regionen i Kristiansund?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...