Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du selge den allerede? ;o

Tja, alt er til salgs ;) Lyst på R1.. Evt sykkel jeg kan ha som mere tursykkel med oppakningsmuligheter og litt bedre plass til to :)

Skrevet
@awt: Har du peiling på hvordan man låser opp CCC navi når man får feilmeldingen "DVD navigation blocked" når man forsøker å eject'e DVD plata i spilleren?

Dessverre, har nok ikke det.

Skrevet

Tja, alt er til salgs ;) Lyst på R1.. Evt sykkel jeg kan ha som mere tursykkel med oppakningsmuligheter og litt bedre plass til to :)

har muligens en r1 te salgs :mrgreen:

Skrevet

Er vel ikke så stor forskjell på R1 og R6? Muligens er R1 litt større?

Send meg PM med pris så skal jeg vurdere det :)

Skrevet
Det er stor forskjell på 600 cc og sikkert rundt 115 hk og 1000 cc og omtrent 180 hk i en sykkel på omtrent samme størrelse!

R6 fra 2003 har 120hk og R1 fra 2003 har 150hk, så det er ikke så stor forskjell som du skal ha det til. Det er heller ikke så stor vektforskjell.

R1 2003 tørrvekt: 193kg

R6 2003 tørrvekt: 178kg.

Skrevet
Nesj en del HK mere da ;) R1 er vel litt større ja..!

Pris, rundt 65 tenker jeg :)

Mulig jeg tar kontakt når jeg skal handle, Jørgen :)

Skrevet
Det er stor forskjell på 600 cc og sikkert rundt 115 hk og 1000 cc og omtrent 180 hk i en sykkel på omtrent samme størrelse!

R6 fra 2003 har 120hk og R1 fra 2003 har 150hk, så det er ikke så stor forskjell som du skal ha det til. Det er heller ikke så stor vektforskjell.

R1 2003 tørrvekt: 193kg

R6 2003 tørrvekt: 178kg.

Ja, det stemmer vel det på de gamle syklene. Har du kjørt eller vært passasjer på begge syklene? Ser ikke ut som det er så stor forskjell kanskje, men det synes jeg så absolutt det er. Disse 600-ene kan ikke engang sammenlignes med litersyklene.

Det samme gjelder for gsxr 600 til 750 også, og der er forskjellen på papiret kanskje enda mindre. Nå vet ikke jeg hvor mye forskjellig du har kjørt, men det anbefales å prøve en litersykkel om du ikke har gjort det :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...