Fredrik 90 Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Tviler ikke Digger e9x serien, og en 325d står høyt på ønskelista blandt biler jeg kunne tenkt meg Det jeg synes er så genialt med E9x serien er at man finner en bil til alle behov E92 for de sporty som setter pris på lekkre linjer og fantastiske kjøreegenskaper, E93 for de som liker vind i håret mens de cruiser nedover sørlandet i strålende sol For småbarnsfamiliene så har man E91 med plass og kjøreegenskaper andre stasjonssvogner bare kan drømme om og for de aktvie menneskene med litt mindre behov for plass så har man E90, en nett liten sedan med dertil gode kjøreegenskaper For de som liker litt ekstra oppmerksomhet så har man M-sport og for de som vil være litt mer anonyme så har man standard. For de som er opptatt av forbruk så finnes 316d og for de motsatt ende av skalaen så har man 335i, M3 er for de som virkelig vil toppe skalaen
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 E90 325d er jo en flott bil, ikke alle som har muligheten til å handle en såpass ny og dyr bil, er lov å skryte litt Flott er den men ny og dyr er den ikke lengre. Både i Norge og tyskland så kan man finne flotte eksemplarer til godt under 300 lappen Jeg forventer ikke å få i nærheten av det jeg ga for min for bare to år siden, men for min del så handler det åpenbart om prioriteringer
wicky124 Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 bedre version... http://www.youtube.com/watch?v=JjEjr5oX ... ure=fvwrel
flonoen Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Satan for en gudd kveld, sitter utenfor hotellet og tar en pils og to før me skal spasere til en restaurant og finne mat. Kommer i snakk med en fyr fra new zealand på bordet ved sida av, 60 år gammel gubbe som har seila jorda rundt solo tre ganger, to ganger i regatta. Så seglbåten hans i marinaen noen dager tidligere, svær sak full i reklame. Nå bodde han på hotellet vi bor på, faktisk rett over gangen for mitt rom. Blei aldri til at vi fikk oss mat, blei bare sittande å preike skit med han fyren. Sikkert stinn i peng, koster jo å segle i fleire år. Hadde folk på land standby til å hjelpe med problem, og folk som rigga båten når han var i land mellom etappene. Hadde vert borti mye sprell fortalte han, havnet i avis i nordspania med noen uttalelser at folk måtte stå imot eta i forbindelse med et intervju om segling, noen dager senere blitt påkjørt med vilje av en bil med to karer i, og banka opp sjåføren og en til etterpå. Kan godt hende det var skrøne, men trodde igroen på ham, sjøfolk er ikke mye gode! Mye anna rart å fortelle også, satan så morsomt!
Kjexx Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 bedre version...http://www.youtube.com/watch?v=JjEjr5oX ... ure=fvwrel Fengende.
fish Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 aiaiai... Så lekkert, så utrolig lekkert... http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=36864699
Kjexx Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Gratulerer med dagen. Blir det fiskekaker i dag da?
fish Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Hehe... Takker så mye.. På menyen i dag? Vel, kjenner jeg meg selv så blir det pommes fristes og pølser. Kommer sent hjem fra jobb og fruen er på jobb, så da blir det noe lettvint.
Nytern Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Fantastisk å være kvitt cdv-ventilen! Nesten så jeg misliker Bmw enda mer nå som jeg vet hvordan bilen EGENTLIG er å clutche/gire uten den dumme #(/%#(%ventilen.. Nesten så jeg må handle meg stjernebil i ren protest!
fish Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Har investert i en av markedets råeste frityrkokere, så pommes fristes begynner jeg å få dreisen på. En annen ting jeg bruket fkoker'n til er når vi har fløtegratinerte poteter. Friterer potetskiver som jeg salter og pepprer mellom hver koking, fyller på med fløte og topper med ost før formen går inn i steikeovnen. @nytern; er det på 1'ern du har fjernet?
Anbefalte innlegg