Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan noen bekrefte noe her! Snakka ned en på jobb, er det hk avgift ved ombygg? 96 Mod 320- M3 ? :)

Nei, ikke med mindre bilen din er importert :)

Den kom ifra danmark i 96 da, sålenge bilen min er 10 gammal i Noreg, å donorbilen er momsa inn, så e alt gulle godt? Når kommer hk avgift inni bildet da?:)

Skrevet
Hater veiarbeid as.. passerte lillehammer nå..satse på mindre trafikk fremover mot måndalen..

Fra Dombås og ett stykke inn i Lesja er det nedsatt fart og veiarbeid, møkkastrekning!

Når du kommer til Verma bør du passe 60-sona, ofte kontroll der.

Skrevet
Hater veiarbeid as.. passerte lillehammer nå..satse på mindre trafikk fremover mot måndalen..

Fra Dombås og ett stykke inn i Lesja er det nedsatt fart og veiarbeid, møkkastrekning!

Når du kommer til Verma bør du passe 60-sona, ofte kontroll der.

Sjekk facebooken min.

.hahahahah

Skrevet

Spørsmål...

Når det er skikkelig varmt (når bilen står ute i sola hele dagen), kan det gå et par sekunder fra jeg vrir nøkkelen til E28en får start. Er det normalt? I normal temp (10-20 grader) er det aldri noen forsinkelse.

Skrevet
Spørsmål...

Når det er skikkelig varmt (når bilen står ute i sola hele dagen), kan det gå et par sekunder fra jeg vrir nøkkelen til E28en får start. Er det normalt? I normal temp (10-20 grader) er det aldri noen forsinkelse.

Den får hetetokter og furter litt på deg siden du glemte den i solsteika!

Ellers skjer det at bensina fordamper slik at det tar litt tid før den kommer helt frem igjen, naturlig nok :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...