Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det rart man mister respekten for politiet etter å ha blitt innkalt til FULL TEKNISK kontroll for å kjøre med oransje parklys? Har vanligvis stor respekt for politiet og det dem gjør, men det må da være andre ting å bry seg om???

Du har en lav e36 med for store hjul og parklys i blinklysene som ser ut til å lyse godt... kanskje lysene var utgangspunktet for at de stoppa deg, men når du kjører med bilen slik så må du bare tåle å måtte dra på kontroll :wink:

Om du mister respekten for politiet for at de gjør jobben sin så bør du vokse opp litt... Det som er verre er når de faktisk ikke gjør jobben sin og det får uheldige utfall.. Da kan man snakke om å miste respekten....

Skrevet
Er det rart man mister respekten for politiet etter å ha blitt innkalt til FULL TEKNISK kontroll for å kjøre med oransje parklys? Har vanligvis stor respekt for politiet og det dem gjør, men det må da være andre ting å bry seg om???

Du har en lav e36 med for store hjul og parklys i blinklysene som ser ut til å lyse godt... kanskje lysene var utgangspunktet for at de stoppa deg, men når du kjører med bilen slik så må du bare tåle å måtte dra på kontroll :wink:

Om du mister respekten for politiet for at de gjør jobben sin så bør du vokse opp litt... Det som er verre er når de faktisk ikke gjør jobben sin og det får uheldige utfall.. Da kan man snakke om å miste respekten....

Det skal være unødvendig å sende meg på full teknisk gjennomgang for å kjøre med feil farge på parklys, RETT etter EU-kontroll. Kobla faktisk tilbake de vanlige lysene mens politiet stod der. Jeg har godkjent både senkesettet og hjulene, så det skal være usaklig å sende meg til biltilsynet for å dobbelsjekke :P Dette var forresten snakk om en belte- og mobilkontroll.

På toppen av det hele ble jeg beskyldt for å sitte på facebook mens jeg kjørte, fordi dem hadde sett meg tipse om en kontroll 5 minutter etter at dem hadde møtt meg på riksveien...

Skrevet
haha, wicky. jeg må le, du har så gode kommentarer noen gang:)

"jaja beklager skal fikse omreg når jegkommer hjem til våpnene mine"

:lol::applause:

Skrevet
jaja, bilen va på EU, ikke gokjent :( bilen va strøken, men pga senken ikke va i vognkort, så ble den ikke gokjent..

Hvorfor dro du på EU kontroll uten å ha innført senk?

Skrevet
trenger kompisser for å få eugodkjent uten godkjent senk ;)

Og nettopp der ligger problemet for (naive?) kjøpere også... Min første bil var "akkurat EU-godkjent", brøt ned på vei hjem og verkstedet sa at det ikke var mulig at den var godkjent på ærlig vis da de fant ene mangelen etter den andre...

19 åring med fersk lapp og uten sunt forhold til penger går og ser på en kul liten Mini... Instant kjøp uten å tenke seg om lol - lærte leksa (liker jeg å tro hvertfall) hehehe :P

Skrevet
Herlig wicky :) ga meg et smil det der i en heller trist torsdagsnatt. Fikk brått vite at jeg blir sittende igjen med halvveis møblert leilighet da kjerringa (tydeligvis nå eks) pakker sakene over helga mens jeg på jobb og flytter ut. Lettvint og må betale 7500,- mens jeg jobber deltid. Jaja.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Dude whaaaat? Hva skjedde? Fuck henne hun var homo anyway ;)

Var ikke igjen noe følelser visstnok. Og jeg som var såogsi ferdig oppspart til og fri :o jaja. Det kunne blitt mer flaut og fått nei på en stappa restaurant eller noe. Enn og få beskjeden f2f hjemme i sofaen.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...