Erik89 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Marius2002: Vurderer å sende den inn jeg og, men er så lei av å måtte sende inn mobilen og gå flere uker uten! -.- Forbanna mobil selskap, lag mobiler som funker! Som i "gamle" dager når vi var små! -Erik-: haha, har ikke lyst på iPhone
Marius2002 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Marius2002:Vurderer å sende den inn jeg og, men er så lei av å måtte sende inn mobilen og gå flere uker uten! -.- Forbanna mobil selskap, lag mobiler som funker! Som i "gamle" dager når vi var små! Ja, du sier noe der Før i tiden var mobilene enkle og funket til det de skulle. Nokia 3210 f.eks. Et gull eksempel, jeg hadde min i mange år. Den tålte å bli sluppet i asfalten, batteriet varte i ei uke om den var lite i bruk, 5 dager om heftig bruk. I dag skal alt være så fancy og innviklet, og batteritiden er jalla, varer jo bare knapt en dag! Og så er det så mye som kan gå galt og henge seg opp, samt virus er jo å noe nå på mobiltelefoner. Samtidig kunne jeg faktisk ikke tenke meg å gå tilbake, selv om jeg av og til er inne på tanken. Er blitt for avhengig av å ha alt tilgjengelig i lommen (på mobilen).
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Det med batteri kapasitet er da ikke så utrolig rart, mtp hvor mye mere man bruker en smart telefon sett i forhold til det man brukte 3210 og 3310 til. Gikk mest i deksel bytte og snake, og det tar ikke så ufattelig mye strøm tror jeg Facebook oppdatering, forum, bilder, musikk o.l med store skjermer med masse farger tar litt strøm... Men uansett, kunne tenke meg å ha bedre batteri på min, men noe tull har det vel ikke vært enda
Marius2002 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Det med batteri kapasitet er da ikke så utrolig rart, mtp hvor mye mere man bruker en smart telefon sett i forhold til det man brukte 3210 og 3310 til. Gikk mest i deksel bytte og snake, og det tar ikke så ufattelig mye strøm tror jeg Facebook oppdatering, forum, bilder, musikk o.l med store skjermer med masse farger tar litt strøm... Men uansett, kunne tenke meg å ha bedre batteri på min, men noe tull har det vel ikke vært enda Det er sant Har iPhone nå, til nå ingen problem, og svært fornøyd . Men batteritiden er mildt sagt dårlig, holder knapt en dag om den blir brukt litt.
Erik89 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Der har HTC klart seg bra, holder faktisk i to dager med god bruk ;P Men så har den jo fått seg et eget lite liv, kanskje den gror bein og armer snart?
noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Da har jeg bestilt SE Arc! Fikk den gratis gjennom abbonnementet til fattern. Han ringer for 7000 i mnd. så vi fikk rabatt på 2600 kr. Kostet 2600 med abb. han har men selgern var dritkul og sa at han skulle snakke med sjefen for ekstra rabatt og det ble hele beløpet! Niiiice.
wicky124 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 jasså...gratis ferrari og gratis tlf....jaja...er noen som har det...
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 jasså...gratis ferrari og gratis tlf....jaja...er noen som har det...
noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 13 års (!) lojalitet uten å kreve lønn for arbeid har sine fordeler De som har jobbet for fedrene sine vet at de kan være verdens verste sjefer, og det er min og, men når det går bra i bransjen så går det opp i opp Edit: Wicky, ville du takket nei? Edit 2: http://www.dagbladet.no/2011/04/13/tema ... /16178539/ Ny Q3... Ser ut som et kinderegg. Ikke at X1 eller X3 er så fine, men...
mAZE Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 noen som har tid og lyst til å lage om logoen min i 3d, til bruk på mine filmer og til å ha på mine t-skjorter. Jeg har en versjon av en 3d logo nå, men må vel ha likt på film og t-skjorter.
316 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 PEN BMW 318I CAB MED ORGINAL M-SPORTPAKKE SOM GJØR DEN TIL EN SPREK BIL Jaha? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27946234 Hvorfor går den så fælt?
316 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Det var en i papirsøppelen til dama nå også tok han opp reklamer og la de i postkassene til naboene... Eh?!
Anbefalte innlegg