wicky124 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 For en drittdag... Ble dritet på av en måke under flyshowet, hadde selvsagt på meg favorittklæra!Også tror jeg Azeton er sur på meg nå Gå og kjøre CRX og henge med fine gothbabes med rosa hår, kanskje det hjelper på humøret... kompis ble bæsja i hodet av en måke på 17mai...det var kjipern... hvorfor har du krangla med Azeton? Og du må være den eneste pakistanern som kjenner gothere...
wicky124 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Sittet på takterrassen og sett på Oslo Flyshow...fyfaen så fett!!!![ Bilde ] Tøft! Det hadde vært veldig gøy å fått med seg noe sånt, er nesten for galt at jeg ikke tok turen til Oslo når det først er slikt arrengement i Norge Var en HELT rå lydopplevelse når F16 hadde akrobatikkshow... sykt å se hvor god kontroll pilotene har!!
Kvasi Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Sittet på takterrassen og sett på Oslo Flyshow...fyfaen så fett!!!![ Bilde ] Tøft! Det hadde vært veldig gøy å fått med seg noe sånt, er nesten for galt at jeg ikke tok turen til Oslo når det først er slikt arrengement i Norge Var en HELT rå lydopplevelse når F16 hadde akrobatikkshow... sykt å se hvor god kontroll pilotene har!! Du skulle prøvd å bo i byen de er stasjonert i, er ikke helt uvanlig med øvelser..
wicky124 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Men tviler på at de har no bra kebabsjapper der..
noekult Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 For en drittdag... Ble dritet på av en måke under flyshowet, hadde selvsagt på meg favorittklæra!Også tror jeg Azeton er sur på meg nå Gå og kjøre CRX og henge med fine gothbabes med rosa hår, kanskje det hjelper på humøret... kompis ble bæsja i hodet av en måke på 17mai...det var kjipern... hvorfor har du krangla med Azeton? Og du må være den eneste pakistanern som kjenner gothere... Hadde avtale om å bytte clutch, men ble litt misskommunikasjon der... Ja, jeg har ganske bra bredde i vennegjengen. Bare sunt det Også er jentene som regel jævlig hotte i det miljøet! De digger meg hvertfall! Hun ene elsker å kjøre fort, var ute med a en tur, utrolig gøy!
Kvasi Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Men tviler på at de har no bra kebabsjapper der.. Det har du helt rett i, men det er det ikke i Oslo heller.. Skruer på kirkerista er nam, men kebab.. Ta turen til kinesern på Lambertseter og prøv burgern. Overlegent beste junk there is..
flonoen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Homo å kjørefort, fartsgrenser er til for p holdes
Robkill Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Sittet på takterrassen og sett på Oslo Flyshow...fyfaen så fett!!!![ Bilde ] Tøft! Det hadde vært veldig gøy å fått med seg noe sånt, er nesten for galt at jeg ikke tok turen til Oslo når det først er slikt arrengement i Norge Var en HELT rå lydopplevelse når F16 hadde akrobatikkshow... sykt å se hvor god kontroll pilotene har!! Var helt rått ja!
wicky124 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Var i ett bryllup idag (og igår og imorgen)...brudebilen: Ja nye felger er bestilt...
SofaKingFresh Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Håper felgene er like brede som et vondt år når de skal fylle ut det der. Ikke akkurat hva jeg ville gjort med en 6 serie i første omgang. Den generasjonen 6 serie er noe av det fæleste BMW har kommet med. For meg virker det som en kina-kopi av en dårlig Porsche. Minner meg og om en E65 coupe versjon.
M|Fjeld Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd? Clutchlamellene som har ryki
Anbefalte innlegg