Eystein Ose Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 9gagwheres my water 9gag som har holdt meg levende de siste 4 timene.. Skal laste ned wheres my water nå
flonoen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Bloons td4 er gudd shit. Bloons td4 hd på padda er GENIALT.
hermanoo90 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som har noen innvendinger på denne annonsen? forslag til hva som kan forandres av tekst osv? skal såklart komme mer utfyllende bilder før annonsen blir publisert!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36988456 selvom det er obvious så kan du nevne at bilen er entusiasteid. hvis bilen har full servicehefte så nevn det hvis bilen har nylig blitt eu godkjent nevn det ellers så var det en fin annonse
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Litt "redd" for å kalle meg entusiast, selv om jeg vil påstå at jeg egentlig er det ^^ får føre på servicehistorikk og slikt ja, det er såklart med blir nok å få inn litt fler bilder, så kommer den vel ut iløpet av kort tid tror jeg
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Dette er muligens flisespikkeri, men jeg synes det ikke bør skrives Bbs LeMans felger, men heller skriver hva de heter. Gs-silverettellerannet. Er man oem-patriot som meg, så skriver man selvsagt om det er brukt orginale deler eller ikke også.
hermanoo90 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Dette er muligens flisespikkeri, men jeg synes det ikke bør skrives Bbs LeMans felger, men heller skriver hva de heter. Gs-silverettellerannet. Er man oem-patriot som meg, så skriver man selvsagt om det er brukt orginale deler eller ikke også. neh, BBS-LeMans replica høres bedre ut, fyren skal jo selge!
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Jeg prøver ikke å lure meg til at de er org, men skjønner godt hva du mener RS
Thewiz Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Det er vel litt stiv pris på en 97 mod E39?
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 joa mulig det, men jeg måå ikke selge, så får se om folk er interessert. går det så går det
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 ja hvis jeg ikke får inærheten av det jeg vil ha så blir den stående, eller ombygd, jeg får se hva som skjer, men det mest økonomiske nå ser ut til å selge denne og kjøpe nye nytt jeg kan bygge om
Thomaz Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Var jo veldig fin da. Er sikkert verdt prisen for den som vil betale for å få ferdig bil Vurderer selv å selge en 523ia 98 mod stroket til 3376ccm og 276 hk.
rublings Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Skal også selge bilen min, men har ikke hatt anledning til å legge ut på finn. Noen tanker? viewtopic.php?f=44&t=237274/url
Kristiansan'årn Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 vet dette ikke er finn tråden ! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... t_from=140 litt vittig egentlig, bilen ble solgt samme dag den ble lagt ut .., anyway er motstand av disse e39 fangerene men akkurat på denne passa det utrolig godt! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg