Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har noen innvendinger på denne annonsen? forslag til hva som kan forandres av tekst osv? skal såklart komme mer utfyllende bilder før annonsen blir publisert!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36988456

selvom det er obvious så kan du nevne at bilen er entusiasteid.

hvis bilen har full servicehefte så nevn det

hvis bilen har nylig blitt eu godkjent nevn det

ellers så var det en fin annonse :)

Skrevet

Litt "redd" for å kalle meg entusiast, selv om jeg vil påstå at jeg egentlig er det ^^

får føre på servicehistorikk og slikt ja, det er såklart med ;)

blir nok å få inn litt fler bilder, så kommer den vel ut iløpet av kort tid tror jeg ;)

Skrevet

Dette er muligens flisespikkeri, men jeg synes det ikke bør skrives Bbs LeMans felger, men heller skriver hva de heter. Gs-silverettellerannet.

Er man oem-patriot som meg, så skriver man selvsagt om det er brukt orginale deler eller ikke også. :)

Skrevet
Dette er muligens flisespikkeri, men jeg synes det ikke bør skrives Bbs LeMans felger, men heller skriver hva de heter. Gs-silverettellerannet.

Er man oem-patriot som meg, så skriver man selvsagt om det er brukt orginale deler eller ikke også. :)

neh, BBS-LeMans replica høres bedre ut, fyren skal jo selge!

Skrevet

ja hvis jeg ikke får inærheten av det jeg vil ha så blir den stående, eller ombygd, jeg får se hva som skjer, men det mest økonomiske nå ser ut til å selge denne og kjøpe nye nytt jeg kan bygge om ;)

Skrevet

Var jo veldig fin da. Er sikkert verdt prisen for den som vil betale for å få ferdig bil :)

Vurderer selv å selge en 523ia 98 mod stroket til 3376ccm og 276 hk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...