Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det mange som faktisk er klar over hvor enkelt det er å kjøre svenskregistrert bil i Norge. Virker som det er mange som styrer med ombygging osv. I Sverige får man E46 M3 i utrolig bra stand til rundt 200k, eller man kan handle E39 M5 for 150-200K, eller E60 M5 fra 250-300k.

Flytter snart da :)

Skrevet

blir å kjøpe en billigere bil her ja ;) og så en m5 i tyskland ;)

fikk telefon fra en som var interessert i å kjøpe bilen min, men kunne bare gi meg euro, kunne gi meg bankremisse, overføre eller gi meg cash, 140 000 :S hva skal man si til sånt? han ville kjøpe den til sønnen sin.. ble litt skeptisk jeg, med en gang :P

Skrevet
Lurer på om det mange som faktisk er klar over hvor enkelt det er å kjøre svenskregistrert bil i Norge. Virker som det er mange som styrer med ombygging osv. I Sverige får man E46 M3 i utrolig bra stand til rundt 200k, eller man kan handle E39 M5 for 150-200K, eller E60 M5 fra 250-300k.

Flytter snart da :)

enkelt? vet du traffa for å kjøre en svenskregistert bil i norge? tydligvis ikke :lol:

Heller kjøp caben min hehe :mrgreen:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36762906

Skrevet

Det driter du i Tzunami. Hvis han vil ha bilen din klarer han å veksle til NOK og overføre penger på vanlig måte. :)

Skrevet

fikk telefon fra en som var interessert i å kjøpe bilen min, men kunne bare gi meg euro, kunne gi meg bankremisse, overføre eller gi meg cash, 140 000 :S hva skal man si til sånt? han ville kjøpe den til sønnen sin.. ble litt skeptisk jeg, med en gang :P

Styr unna, har hatt samme fyren på Audien min :lol:

Skrevet

Jeg håper virkelig du forstår at dette er forsøk på svindel :lol:

Skrevet
enkelt? vet du traffa for å kjøre en svenskregistert bil i norge? tydligvis ikke :lol:

Det er ikke snakk om å bare "kjøpe" seg en svensk bil og kjøre i Norge. Hvis man bytter folkeregistrert bopell til Sverige, kan man kjøre svensk bil i Norge så mye man vil. Trenger bare å få videresendt posten din til Norge, eventuelt ha en kamerat i Sverige som kan ta dette med til tider. :)

Skrevet

Det er ikke snakk om å bare "kjøpe" seg en svensk bil og kjøre i Norge. Hvis man bytter folkeregistrert bopell til Sverige, kan man kjøre svensk bil i Norge så mye man vil. Trenger bare å få videresendt posten din til Norge, eventuelt ha en kamerat i Sverige som kan ta dette med til tider. :)

Desverre er nok nok ikke så enkelt

Skrevet
jess ;) signere papirer på lån, og så farte oppover for å hente den ;) får vel legge ut et bilde når jeg henter den da :P siden du maser så sykt! xD

M5 du skal handle?

nei jeg skal høre med kåna om hun liker den, er på jakt etter en ny bil etter at e46n ble solgt

Dog skulle blitt kvitt den forbanna Audien snart :roll:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 820701.ece

:shock::shock:

Bra dokumentar om stoffet:

"Vice" lager utrolig gode dokumentarer, anbefaler å se "Suicide forest". Den er.. Snål.. :)

Skrevet

Jo, det er det. Har en kamerat som gjør dette akkurat nå.

Han har endret adresse til Sverige. "Bor" der i helgene. Står som eier av bilen i vognkort.

Satt på med han engang han ble stoppet, politiet sjekket masse greier i bilen sin, kom tilbake, alt ok, kjør videre.

Skrevet

Lukter humbug lang vei :P

Minte meg forresten på den gangen det kom 3 nigerianere i dress og skulle kjøpe tråleren vi eide da for en 5-6 år siden. Hadde med seg over 100 mill i dollarsedler i stresskofferter. DET var stas :P Kunne friste med palass og livvakter om fadern dro ned dit og begynte å fiske for dem osv. Hele situasjonen var absurd egentli. Takket høflig nei til tilbudet, og kontaktet politiet, og så ble de stoppet på vei ut av landet av Økokrim :)

Skrevet

Jo, det er det. Har en kamerat som gjør dette akkurat nå.

Han har endret adresse til Sverige. "Bor" der i helgene. Står som eier av bilen i vognkort.

Satt på med han engang han ble stoppet, politiet sjekket masse greier i bilen sin, kom tilbake, alt ok, kjør videre.

Så kommer de å banker på døra en tirsdags morgen, og en onsdags morgen, og en torsdags morgen et par uker på rad, bare for å finne ut at han faktisk ikke bor i sverige... da sitter han i klisteret ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...