M|Fjeld Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Han ringte opp igjen nå og ga meg nok et skambud på 4.300,- og påsto at vi hadde en avtale og at bilen var solgt til han. For de som vil ha en bra og billig 124, se her http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 2166023846 Jeg hadde ringt opp igjen og plaget livdritten ut av vedkommende. Muligens kunne jeg funnet på å møtt opp på døren med bilen også.Det som er morro når noen begynner å prute på en minstepris du har satt, er bare å øke prisen i takt med hvor mye mindre vedkommende vil gi. Senest for en uke siden var det en her inne som ville prute, og ga meg et skambud (i mine øyne) på noen komplette hjul jeg har til salgs her inne. Haha, hadde jeg visst hvor han bodde hadde jeg tatt turen
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Høres ut som en av våre nye landsmenn? Var borti stort sett det samme når jeg skulle selge en 82 300tdt. Tragisk.
M|Fjeld Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Nei, dette var norsk ungdom som skulle kjøpe bil i 18års gave til en kompis...
Thewiz Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Hvorfor selge denne, fjeld? Syns du nettopp kjøpte den jeg.
Robkill Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Blir forresten kalt banatakoblinger på Mercedes, ikke hardy
M|Fjeld Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Hvorfor selge denne, fjeld? Syns du nettopp kjøpte den jeg. Kjører caddy om dagen med fri tilgang på drivstoff. Har ikke bruk for merca mer, men trenger ikke å selge. Koster ingenting å ha bilen stående
M|Fjeld Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Herreguud! Håpløst ja Blir forresten kalt banatakoblinger på Mercedes, ikke hardy Haha, sært. Annonse rettet på
Janthomas Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Sånn... da var min egen kanalpakke hos Canaldigital satt opp. Kjekt med noen nye kanaler og velge litt selv ja kjekk metode for å tjene mer pæng gitt! Er jo gratis!? ja fant det ut nå! trodde det var 19kr ekstra i mnd hver gang du ville forandre kanalene! my bad!
Janthomas Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Jeg spiller ikke Dayz, men kunne tenke meg å prøve.. Verdt det, Janthomas? jeg syntes det er fett, har spillt en stund nå! men er altfor mye hackers, nesten umulig å ikke møte noen til slutt! Men er 10x artigere å spille med andre enn alene såklart!
FredrikE24 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Her igår, fikk man operert på en ny stikkaksel på Stjernegris, så nå grynter den fornøyd på landets veinett igjen
SondreV Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 http://www.ba.no/nyheter/article6226414.ece Uffda
noekult Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Det regner her og det frister ikke aa dra paa tur, saa jeg tok fatt i mobilen og knipset noen bilder, hvis noen lurte paa hvorfor jeg storkoser meg her nede Bilde av huset 1 Bilde av huset 2 Hovedinngangen, med trapp til 2. etasje der jeg har rom ...fortsetter. Dritkul boelgeform paa taket her som jeg ikke fikk til aa faa tatt med ordentlig i bildet... Stue #2, som jeg og brodern skal dele. Har baade peis og air con. Skal sette heftig hjemmekino her etterhvert! Inngangen til rommet mitt Mitt private bad, med boblebad... Foerste gang jeg gaar paa do her i dette landet uten at noe foeles ekkelt En av terrassene... Skal ta bilder av garasjeplassen, store terrassen, hagen osv. senere Saa paa bilannonser for biler paa pakistanske skilter... Det er dyrt! Norske priser -20%... MEN, det er uvanlig med uvanlige biler (hehe), saa sportsbiler blir ikke lettsolgt. Og de som har sportsbiler er gjerne styrtrike fra foer. Saa det gaar nok ann aa prute skikkelig paa alt av spennende biler her. Har sett et par Cayman til salgs, til 400.000 NOK... En Lotus Elise, MX-5 NB, E46 323Ci etc. De raske er som regel japanske biler, sett mange 350Z til salgs, samt RX7 (ikke sett Supra Mk4 enda, men de finnes ogsaa!). Skal jeg foerst ha bil her, saa skal jeg ha noe ekstremt raskt. Mister jo aldri lappen her!
Anbefalte innlegg