wicky124 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Jeg har lyst på kebab... Lite av det her i Harstad...
///MoePower Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Er DU i harstad? Hvor lenge har du tenkt å være der? ;P
wicky124 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Er her til søndagen...jupp...første og eneste pakistaneren Selv om det er veldig mange afrikanere og romfolk her...
wicky124 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Nei...jeg ser bra ut iforhold til dem...null still...
Dirty Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Ja det hjalp når du fikk klippa dæ, ser bra ut
Thewiz Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Jeg kan si meg enig i den 316, ihvertfall når de skal innføre EU godkjennelse på biler over 6år / 160 000km HVERT år, istedet for annenhvert år. + at de skal innføre eu kontroll på motorsykler! Skal jo handle sykkel neste år jo! Må styre med EU der også...
///Naitsirk Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Her ble det kast i skiva gitt Jaja..back to drawing
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Jeg kan si meg enig i den 316, ihvertfall når de skal innføre EU godkjennelse på biler over 6år / 160 000km HVERT år, istedet for annenhvert år. + at de skal innføre eu kontroll på motorsykler! Skal jo handle sykkel neste år jo! Må styre med EU der også... HVA!! Stemmer dette? De skal tydelig gjøre det så vanskelig som overhode mulig for oss bilister, vi skal tydligvis "tas" for ett eller annet Norge må være verdens værste land å være bileier i
Nytern Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Vel... Jeg liker å vite at både min egen bil og bilene rundt meg er pliktige til å få en sikkerhetsjekk i ny og ne.. Har faktisk stussa på at motorsykler slipper unna, synes det er fint at de også må inn nå. Er 0 problem å måtte levere bil på Eu-kontroll sålenge man faktisk bryr seg litt om den. Jeg har derimot langt større problemer med å betale årsavgift, omreg og bom.. Føler meg alltid litt besudlet når fakturaer av denne arten betales
Thewiz Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 HVA!! Stemmer dette?De skal tydelig gjøre det så vanskelig som overhode mulig for oss bilister, vi skal tydligvis "tas" for ett eller annet Norge må være verdens værste land å være bileier i Det er et forslag som er oppe for vurdering tydeligvis... http://www.dagbladet.no/2012/09/10/tema ... /23336397/ Syns det er helt på tryne. Det er vel rundt 3 % av ulykker på tohjuling som skyldes teknisk / mekanisk svikt, så jeg forstår det ikke helt.
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Vel...Jeg liker å vite at både min egen bil og bilene rundt meg er pliktige til å få en sikkerhetsjekk i ny og ne.. Har faktisk stussa på at motorsykler slipper unna, synes det er fint at de også må inn nå. Ja i ny og ne, altså annenhvert år! Trenger ikke oftere enn det... Motorsykler forøvrig bør behandles på lik linje med alle andre motoriserte kjøretøy, altså at de også må på EU kontrol.
Nytern Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 HVA!! Stemmer dette?De skal tydelig gjøre det så vanskelig som overhode mulig for oss bilister, vi skal tydligvis "tas" for ett eller annet Norge må være verdens værste land å være bileier i Det er et forslag som er oppe for vurdering tydeligvis... http://www.dagbladet.no/2012/09/10/tema ... /23336397/ Syns det er helt på tryne. Det er vel rundt 3 % av ulykker på tohjuling som skyldes teknisk / mekanisk svikt, så jeg forstår det ikke helt. Og hvor mange % skal man godta? Hva med syklene som er ofre for kraftige modifikasjoner? Kanskje kjekt at motorsykkelfolket blir holdt litt i tøylene? Hvor ofte må tungbiler inn på "eu"? Heter vel noe annet der kanskje.. Jeg irriterer meg litt over forskjellsbehandlinga av personbilister og tunbilister om dagen.. Det slår aldri feil når man forserer rv3 om natta, man blir ALLTID nådd igjen av vogniser i 60-sonene.. De ligger jo helst og banker fartsperre overalt.. Blir de stoppet? Nei.. Så da sitter man der i blikkboksen sin da.. Og veier for og imot om man skal risikere bli rævkjørt av 50tonn vognis (de legger seg selvfølgelig VELDIG nærme når man ikke holder 90 i 60'en) eller om man skal gi på og bryte fartsgrensa like hardt selv.. Jeg velger ett helt annet alternativ, svinger av veien og slipper forbi. (Ikke at det er lett å svinge av på ei busslomme med en ukonsentrert facebookoppdaterende trucker i ræva). Dagens utblåsning
Markus E30 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Jeg har lyst på kebab... Lite av det her i Harstad... Milano har rullekebab/durum til 179 Er god her i hvertfall men langt fra det samme som ordentlig
Anbefalte innlegg