Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
så kan noen som bor i nærheten av oslo ta ett besøk til en fyr som skylder meg penger ;)

fyr løs ;)

hehe, fyren bor på magnor, er 1,5 time fra oslo da.. ;) men om du er interessert, så skal du heller få provisjon ut av penga ;)

Skrevet

*************.. han skulle betale årsavgift på en bil han kjøpte av meg å jeg skulle betale på hans bil da det var en delbetaling.. men jeg fikk purring nå i slutten av juli og endte opp med å betale denne selv da jeg ikke ville ha inkassokrav.. etter jeg betalte selv og sa at jeg ville ha penger av han, har jeg ikk hørt noe.. lagt inn sms og melding på tlf som var ganske så krasse!

men kanskje vi kan gjøre en deal på litt repo missions da 316? ;) du har pm ;)

Skrevet

Garantert ingen her fra tulletråden som har baller til å møte opp hos en ukjent for å kreve penger, helt lovlig er det vel heller ikke. Men lykke til :)

Skrevet
Garantert ingen her fra tulletråden som har baller til å møte opp hos en ukjent for å kreve penger, helt lovlig er det vel heller ikke. Men lykke til :)

wanna bet? ;)

Skrevet

Hvorfor er ikke det lov? Hvis noen skylder deg penger, og du bor 60 mil unna, er det da ulovlig å sende noen andre for å hente pengene dine uten at vedkommende utfører en kriminell handling?

Skrevet

Hvorfor er ikke det lov? Hvis noen skylder deg penger, og du bor 60 mil unna, er det da ulovlig å sende noen andre for å hente pengene dine uten at vedkommende utfører en kriminell handling?

Dersom det blir utgitt dusur/ penger for det blir jo det betraktet som torpedo virksomhet og det er jo ulovelig ?

Skrevet

Helvettes POSTEN

først får jeg brev om å sende inn kvittering på ufortollet Sending.

Så sender jeg inn utskrift fra Paypal på kjøpet

Så får jeg brev om at vedlagte dokument ikke er godkjent som faktura av tollvesenet????

Ringte Tollvesenet nei måtte ha godkjent faktura, om jeg ikke hostet opp det

så ble varen sendt i retur om 2 dager

har jo ikke noe annet, kjenner det koker i toppen her

noen som har vært bort det samme?

Skrevet

Det er vel ikke akkurat torpedovirksomhet så lenge du sender en kamerat for å hente pengene fordi han bor nærmere...

Dirty, det skal holde. Gjort det MANGE ganger...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...