Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommentarfeltene på VG nett er jaggu meg mer underholdning enn artiklene. Koser meg godt når jeg sitter å leser alt idioti som står der.. Tror ymse eiFåon 5 artikler toppa kaka! Det første som slår meg i kommentarfeltene der er at mange tror at Apple har funnet opp det meste her i livet :P

Skrevet

Vann i kanalen ja.. ugatavu5.jpg2uhaba5y.jpg

Hva bær jeg gjøre nå? Jeg har tatt trykkluft ifra dreneringene ifra takluka, høyre side der som det kom ut vannet i kanalen, å da kom det enda mere vann ut av der som det rant ut vannet ifra der jekkfestet var framme, e det mulig at dreneringslangen på høyre side har dette ut eller noe? Så det samla seg i kanalen isteden?

Skrevet

Veldig sakelig.

Ser bare ikke helt poenget med å poste ting som "flere som synes Z3 er gay?", "apple er gay" o.l. Da kan man liksågodt la være.

Skrevet

Nei, jeg er ikke det, og nei man kan heller ikke poste hva man vil, selv om det er stor takhøyde i denne tråden.

Jeg ønsker derimot at forumet skal fremstå som seriøst i den grad det lar seg gjøre, og slike innlegg er alt annet enn det.

Skrevet
Nei, jeg er ikke det, og nei man kan heller ikke poste hva man vil, selv om det er stor takhøyde i denne tråden.

Jeg ønsker derimot at forumet skal fremstå som seriøst i den grad det lar seg gjøre, og slike innlegg er alt annet enn det.

Ok. Det er vel kanskje det mest useriøse jeg kan poste. Må jo være kjedelig å være så seriøs som deg?

Skrevet

Gratulerer spruddel! Må ikke gjøre noe drastisk nå da som litt for mange gjør når de setter seg på sykkelen :P

Du vet du må være i live til nye ablegøyer neste sommer! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...