Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bestilt litt småting til touringen:

nye nøkkelknapper

nye led-pærer til interiøret

plasti dip til lister så jeg slipper krom

Noe mer jeg kan bestille mens jeg først kjeder meg, har penger på konto og tid å slå ihjel?

Skrevet
Du får vr6 og. :)

Jepp, men ikke i Norge :( VR6 var veldig populær på Caravella her i landet rundt 2000, men så gjorde de om avgiftene og bilen ble grisedyr. I T5en sitter det i dag en 3,2 liters V6er fra Audi på 232 hester, sikkert en grei doning det så lenge man holder seg på motorveien :wink:

Skrevet

Haha, Kom i prat med et par "verdensmestere" på skolen idag. Diskuterte litt bmw og spora inn på e90'n(325d) som sto utafor. Forklarte at dette var en 3liters sekserdiesel, fikk kjeft og ble kalt ubrukelig :lol: Hvem tror dere satt på en 100 lapp et par minutter senere? ;):mrgreen:

Skrevet
Sprogruva, ligger på Nordre Spro her på Nesodden :wink:

Denne skal besøkes :) Har vært i et par gruver i akershus og er på jakt etter flere å besøke, like gøy hvergang å krabbe ned en trang sjakt midt på svarte natta

Skrevet
Sprogruva, ligger på Nordre Spro her på Nesodden :wink:

Denne skal besøkes :) Har vært i et par gruver i akershus og er på jakt etter flere å besøke, like gøy hvergang å krabbe ned en trang sjakt midt på svarte natta

Denne er ikke stengt av, slik at man helt fint kan tusle rundt der på dagstid! :P Må sies at den ikke er den største.

Er to like i nærheten, de er dessverre godt sperret nå! Men har vært der tidligere, ikke de mest spennende :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...