Kjennern Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Nice http://open.spotify.com/track/7G3wlhg9d8DmK4GQ5pdDGj
spruddel Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Gratulerer spruddel! Må ikke gjøre noe drastisk nå da som litt for mange gjør når de setter seg på sykkelen Du vet du må være i live til nye ablegøyer neste sommer! Takk takk Adrian Hehe, har ikke sykkel og vet ikke når det kommer, så er forhåpentligvis klar for ablegøyer mange sommere videre
fish Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Da var motorsykkellappen i boks! Hvorfor har du motorsykkellappen i en boks? Og hva er så spesielt med å ha en motorsykkellappe i en boks slik at man man må poste ett innlegg her?
SofaKingFresh Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Da var motorsykkellappen i boks! Hvorfor har du motorsykkellappen i en boks? Og hva er så spesielt med å ha en motorsykkellappe i en boks slik at man man må poste ett innlegg her? Fish, nå er du useriøs. Hva om lommeboken hans er en boks? :S
Robkill Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Da var motorsykkellappen i boks! Hvorfor har du motorsykkellappen i en boks? Og hva er så spesielt med å ha en motorsykkellappe i en boks slik at man man må poste ett innlegg her? Fish, nå er du useriøs. Hva om lommeboken hans er en boks? :S Har sett den jeg! Er en skoboks fra Ecco Sko Størrelse 46 forøvrig!
spruddel Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Stemmer, derfor jeg kjører stasjonsvogn for å ha plass til boksen, eller lommebok som dere andre kaller det.
Jordfræsar Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Da var motorsykkellappen i boks! Hvorfor har du motorsykkellappen i en boks? Og hva er så spesielt med å ha en motorsykkellappe i en boks slik at man man må poste ett innlegg her? Haha. Jeg gliste godt
fish Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Over til noe annet... Har fått en kjedelig feilmelding i displayet på bilen; steering lock fault I beste fall holder det med diagnose og oppgradering på bilens software, i værste fall må den elektroniske rattlåsen byttes.. (ca 7000-8000).
Kjexx Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Han Awt kommer til å rable helt nå så mye tøys som det er her nå..
kvammis Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Over til noe annet... Har fått en kjedelig feilmelding i displayet på bilen; steering lock fault I beste fall holder det med diagnose og oppgradering på bilens software, i værste fall må den elektroniske rattlåsen byttes.. (ca 7000-8000). Mener å ha lest noe en eller annen gang om at rattstammen ofte byttes ved sånne problemer. Eller er jeg helt på bærtur nå ? Ligger ihvertfall rattstammer i store hauger utenfor bmw verksteder rundt om.
316 Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Faren min prøvde noe nytt i dag... Han kjørte ut i fra Statoil, og bang sa det i siden på bilen. Viste seg at det var en syklist som hadde sendt sms... Han traff rett i en list på skjermen, uten å skade noen ting. Sykkelen hans var det visst verre med...
316 Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Han ble most. Fløy over panseret og greier! Pappa hadde plukket opp telefonen hans flere meter bortenfor "åstedet". De var begge enige om at det var på tide å slutte å tekste mens man syklet...
Anbefalte innlegg