Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer spruddel! Må ikke gjøre noe drastisk nå da som litt for mange gjør når de setter seg på sykkelen :P

Du vet du må være i live til nye ablegøyer neste sommer! :D

Takk takk Adrian :) Hehe, har ikke sykkel og vet ikke når det kommer, så er forhåpentligvis klar for ablegøyer mange sommere videre :)

Skrevet
Da var motorsykkellappen i boks! :)

Hvorfor har du motorsykkellappen i en boks? Og hva er så spesielt med å ha en motorsykkellappe i en boks slik at man man må poste ett innlegg her?

Skrevet

Hvorfor har du motorsykkellappen i en boks? Og hva er så spesielt med å ha en motorsykkellappe i en boks slik at man man må poste ett innlegg her?

Fish, nå er du useriøs. Hva om lommeboken hans er en boks? :S

Skrevet

Fish, nå er du useriøs. Hva om lommeboken hans er en boks? :S

Har sett den jeg!

Er en skoboks fra Ecco Sko :) Størrelse 46 forøvrig!

Skrevet

Haha. Jeg gliste godt ;)

Skrevet

:lol:

Over til noe annet... Har fått en kjedelig feilmelding i displayet på bilen; steering lock fault

I beste fall holder det med diagnose og oppgradering på bilens software, i værste fall må den elektroniske rattlåsen byttes.. (ca 7000-8000).

Skrevet
:lol:

Over til noe annet... Har fått en kjedelig feilmelding i displayet på bilen; steering lock fault

I beste fall holder det med diagnose og oppgradering på bilens software, i værste fall må den elektroniske rattlåsen byttes.. (ca 7000-8000).

Mener å ha lest noe en eller annen gang om at rattstammen ofte byttes ved sånne problemer.

Eller er jeg helt på bærtur nå ?

Ligger ihvertfall rattstammer i store hauger utenfor bmw verksteder rundt om.

Skrevet

Faren min prøvde noe nytt i dag... Han kjørte ut i fra Statoil, og bang sa det i siden på bilen. Viste seg at det var en syklist som hadde sendt sms... :lol: Han traff rett i en list på skjermen, uten å skade noen ting. Sykkelen hans var det visst verre med... :lol:

Skrevet

Han ble most. Fløy over panseret og greier! ;) Pappa hadde plukket opp telefonen hans flere meter bortenfor "åstedet". De var begge enige om at det var på tide å slutte å tekste mens man syklet... :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...