Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
uheldig for apple sin del, at det kommer frem/ blir blåst opp sånn mtp lansering av iPhone 5..

Tss, konkruanse d der.. Vedder på at dette er nøye planlagt.. Kanskje til og med tipset av en konkurent. De går nok lengre enn vi aner for å være den største på markedet, uansett om de heter eple, pære, banan eller drue!

Skrevet

Har så sykt lyst på Z3M felger. Da gjerne med 4 bakfelger rundt om. Noen som har tips til felger med heftig kant? Ikke trappekant :)

Skrevet

Lurer på om kjerringa di liker å bli omtalt her... ;)! Drar på eu-kontrollen med gamlingen. Håper det ikke er no alt for gææærnt! :wink:

Skrevet
Er 325D raskere? :P

Er du dum eller? :shock:

Er en E90 M3 CRT med 450 hester, sykt rå bil men prisen er og blir uspiselig :? Fremtidig samleobiekt dette her ja :)

Skrevet

Hmm, heller kjøpt en 2-dørs til halve prisen.. Når de først skal lage en "one of a kind" kunne de kanskje valgt en litt sprekere farge enn d hvermannsen har på bilen sin...

Skrevet
Hmm, heller kjøpt en 2-dørs til halve prisen.. Når de først skal lage en "one of a kind" kunne de kanskje valgt en litt sprekere farge enn d hvermannsen har på bilen sin...

Ja skulle jeg hatt E9x M3 så hadde jeg selvsagt også valgt E92, og til den prisen på CRTen så hadde jeg heller kjøpt helt ny F10 M5 :)

Skrevet

Slike biler ER samlerbiler! Se på prisene på NSX-R, GT3 RS 4.0 o.l., de koster alle altfor mye for vanlige mennesker og det er mye av poenget med hyperekslusive biler.

Med NA V8 (siste M-bilen uten pustehjelp) er sjansene store for at CRTen får en viss status i fremtiden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...