Dirty Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 hvorfor bmw er bedre enn porshe film fra gamledager.... Hehe den videon viser de på ringwerk i kantina på banen lo som faen husker jeg hHehe
Fredrik Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 hvorfor bmw er bedre enn porshe film fra gamledager.... Hehe den videon viser de på ringwerk i kantina på banen lo som faen husker jeg hHehe 911´s tradisjonelt lite flatterende kjøreegenskaper ble stort sett rettet opp i forbindelse med 993´s nye bakhjulsoppheng og moderne teknologi. Dagens 911 har minst like gode kjøreegenskaper som E92 M3. Jeg synes denne gjengen i den åpne bobla er rimelig dumdristige...
Tom K Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Dyrt i lengden da? Selger du gamle GPSene? Det koster noen hundrelapper å oppgradere kart på GPS, finnes drøssevis av steder på nett med piratkopier også for dere som har lyst til å være litt skurkete
Tom K Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 hvorfor bmw er bedre enn porshe film fra gamledager.... Hehe den videon viser de på ringwerk i kantina på banen lo som faen husker jeg hHehe 911´s tradisjonelt lite flatterende kjøreegenskaper ble stort sett rettet opp i forbindelse med 993´s nye bakhjulsoppheng og moderne teknologi. Dagens 911 har minst like gode kjøreegenskaper som E92 M3. Jeg synes denne gjengen i den åpne bobla er rimelig dumdristige... Hehe hele gjengen er jo Kamikaze piloter, særlig han som landa på rassen i sandfella, likte også kjørestilen til han i den sølvgrå Taunus 17M RS som pløyde rett gjennom svingen
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Dyrt i lengden da? Selger du gamle GPSene? Nja, blir ikke så ofte jeg kjører norge på langs. Greit å oppgradere GPS'en av og til. Blir litt som mobiltelefonene, man blir liksom aldri helt fornøyd med de enkelte modellene. Har ikke solgt noen nei, men det hender jeg gir dem bort om noen jeg kjenner skal på langtur.
noekult Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Cool! Folk stopper vel opp på bensinstasjoner o.l. for å ta en prat? Han i fellesgarasjen med 2002 har ofte folk rundt seg
316 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Akkurat det kan jeg ikke skryte på meg enda, da jeg til sammen har kjørt bilen ca 3 mil i mitt eie foreløbig.
Z1 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Noen som kan tenkte seg å lage en avatar av dette? Hehe qulere den du har nå
NBCustom Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hahahaha, BMW bedre enn Porsche ja, og jeg er Freddie Mercury.. BMW er fantastisk, men dessverre ikke like bra som Porsche
noekult Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Akkurat det kan jeg ikke skryte på meg enda, da jeg til sammen har kjørt bilen ca 3 mil i mitt eie foreløbig. Hvorfor ikke mer? Hahahaha, BMW bedre enn Porsche ja, og jeg er Freddie Mercury..BMW er fantastisk, men dessverre ikke like bra som Porsche Akkurat det kan vel diskuteres etter hva en foretrekker eller ei? Cayenne danker nok ut X5 og X6, men om alle 911 er bedre enn alle M3 f. eks.? Litt for bastant!
Dirty Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 se på topgear på max! de tester gamle porscher, bare søppel
Clerion Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Porsche Porsche Porsche Porsche http://cms.porsche-clubs.com/PorscheClu ... ED0053EA99
Anbefalte innlegg