Kjexx Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Det er ikke jeg som er på bildet heller btw.
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Da er jeg på tur for å hente ny bil e34 brilliantrot touringSavn* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Valgte å sette skilter på 535'n igjen i dag, nydelig å kjøre e34 etter 10mnd pause! Bra du har tatt til fornuft Neida, men E34 har alltid vært overraskende god å kjøre synes jeg. Med din motorisering så blir det hele litt morsommere også Det er alltid godt å komme over i E34 etter noen dager i E90en samtidig som det er godt å komme tilbake til 325 en igjen også. De er veldig gode å kjøre begge to men på hver sin måte, 325en er fast, presis og raskere samt at det er en nyere bil
Robkill Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Takk for den, Fredrik! Min er flott å kjøre, har fulgt opp det som er av servicer gjennom hele livet sitt på orginalverksted! Dessverre, den har da tusla i Oslo siden 1995... Så karosseriet trenger en del kos for å bli pent. Når det gjelder hvor artig den er å kjøre blir jeg litt i tvil. Med total mangel på fartsfølelse kommer kilometerene snikene så alt for fort slik at det blir en bil man lett mister lappen i Men over til noe annet: http://www.dagbladet.no/2012/09/15/nyhe ... /23421757/ Dette er da ikke det lureste? Eneste jeg ser de oppnår ved et slikt forbud er et større salg av smuglervarer.
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Ja fartsfølelse er noe av det man ikke har i E34, men jeg liker det også litt jeg. Man "flyter" liksom avgårde bortover veien
BimmerE46 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Noen her som vet om man må ut med hattehylla i e34 sedan for å komme til skruene på demperen? Eller er det en lurere måte å få det til på? Greit å spørre før en begynner
Robkill Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Klarer det nok uten å ta den ut, men er like greit å gjøre det! Ikke største jobben Fredrik: Ja, de flyter bra bortover! Hvertfall om man er så fornuftig at man kjører med orginalunderstell Jeg har hatt senkefjører og dempere liggende til den bilen siden jeg kjøpte den, men har ikke store lysten til bytte. e23'n er skamlav, så da er det deilig med en bil som er rake motsetningen
316 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Får vel spille litt Max Payne 3... Fantastisk herlig spill!
S.Hafsmo Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Får vel spille litt Max Payne 3... Fantastisk herlig spill! Flott spill, men litt kort, og veldig lite Max Payne.
wicky124 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Toyota Auris automat har meget rare girskift....
S.Hafsmo Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Er det ikke CVT på Aurisen da? Eller er det bare på hybriden?
wicky124 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hakke peil... Den bremser ned på hvert girskift... Irriterende....
haybimmsen Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Toyota Auris automat har meget rare girskift.... 1+ satt på med tanten min her en dag, hørtes ut som ei manuell kasse. Ikke mye smood nei..
wicky124 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Problemet er at den på en måte bremser under hvert girskifte... Litt sånn som motorbrems i 3gir...slitsomt..
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Fredrik: Ja, de flyter bra bortover! Hvertfall om man er så fornuftig at man kjører med orginalunderstell Ja jeg merker dette veldig godt da det er nettopp det jeg gjør Orginalt understell altså høy som bare det og 15" med ballongprofil Med dette, automat og med ikke akkurat hårreisende ytelser så tar den svingete veier som en buss, men fanken å behagelig den er. Da er det deilig å komme over i den mye stivere og presise E90en samt at det etter den er godt å komme over i E34en igjen, er så sykt deilig å ha to biler å bytte på Hadde en artig episode i går med E34en da jeg kjørte på noen meget fine og svingete veier. Ble forbikjørt av en E63 M6 og bestemte meg for å henge litt på for morroskyld, han kjørte ikke svin men lå bare i et høyt tempo rundt svingene. Med med automaten i manuellfunksjonen og full tyn på de 150 hestene så klarte jeg å henge sånn tålig på selv om det gikk i 110 til 130 km/t noen steder, og det var faktisk veldig morsomt. M6en lå sikkert bare på cruisecontrollen og slappet av mens min M50 jobba svetta av seg Etter en stund svingte M6en av og førern ga tommelen opp i det jeg kjøre forbi Sånt er gøy Mulig jeg er lett å underholde men man kan ha det gøy med en 520I og orginalunderstell også, gjelder bare å ikke ha så høye forventninger
Anbefalte innlegg