-Roger- Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Er det båtmaling? Nei Eller den kan kanskje brukes til det også. Jeg vet ikke.. En kamerat har myye epoxymaling stående i mange forskjellige farger. Det er 2 komponent epoxy maling, der vi har brukt blå farge i mellomstrøket for å bli kvitt noe av den fargen som ikke er like populær som for eksempel lysegrå som alle vil ha. EDIT: Det var noe epoxymaling som sto varmt lagret på Statoil Mongstad. Så var det visst en dør som ble stående åpen en vinternatt med sprengkulde og da var det en eller annen kvalitetsansvarlig som ikke ville gå god for malingen. Malingen måtte kastes og en kompis fikk lov å hente så mye han ville. Det ble 6 paller totalt med maling og herder det..
FredrikE24 Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Noen som har testa Shell V-power nitro+ diesel? Bruker det på Merca, forbruket går ned bittelitt(+/- 0,1L per mil i snitt) Det er alt jeg har klart å få med meg, jeg har skiftet mellom Nitro og vanlig diesel annenhver gang
fish Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hva kan man få for en e34 2,5 24v motor m/girkasse? -92 mod ca 220.000km. Singel vanos. Betegnelsen er vel M50B25TU tar jeg ikke helt feil.. Jeg spør for en bekjent.
Jordfræsar Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Noen som har testa Shell V-power nitro+ diesel? Bruker det på Merca, forbruket går ned bittelitt(+/- 0,1L per mil i snitt) Det er alt jeg har klart å få med meg, jeg har skiftet mellom Nitro og vanlig diesel annenhver gang Årajt. Ja får vel prøve en tur selv Hehe... men har ikke så mye forventninger.
Kjexx Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-e38-Fukn-lo ... 3cca7d302b Den var litt kul.
fish Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hvor finne koblingskjema på E39 M5? En kamerat har fått dratt av kabelbunten under bilen til katalysator. 4 kontakter og 20 ledninger. Noen som vet om skjema for dette?
Lamek Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Pimp my Ride Norge på viasat4............... Nå skal jeg rive av meg håret..
Jimxd Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Fy faen å dårlig det programmet er... jeg spyr
Jimxd Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Bannersbrokers. Noen som har hørt om det?
Dirty Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Er det båtmaling? Nei Eller den kan kanskje brukes til det også. Jeg vet ikke.. En kamerat har myye epoxymaling stående i mange forskjellige farger. Det er 2 komponent epoxy maling, der vi har brukt blå farge i mellomstrøket for å bli kvitt noe av den fargen som ikke er like populær som for eksempel lysegrå som alle vil ha. EDIT: Det var noe epoxymaling som sto varmt lagret på Statoil Mongstad. Så var det visst en dør som ble stående åpen en vinternatt med sprengkulde og da var det en eller annen kvalitetsansvarlig som ikke ville gå god for malingen. Malingen måtte kastes og en kompis fikk lov å hente så mye han ville. Det ble 6 paller totalt med maling og herder det.. Hvordan er det med piggdekk osv på dette gulvet egentlig? usikker på hva jeg skal gjøre med gulvet mitt i den nye garasjen jeg bygger. Har pusset gulvet så helt glatt finish og tåler jo endel mer, mulig jeg bare må ha det sånn ?
-Roger- Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Tenkte og bestille tvillingkort til Canal Digital abbonnementet mitt og gi kortene til foreldre, søster og mormor. Sånn at alle kan spleise på mitt abbonnement i stedet for at alle betaler for hvert sitt. Noen som vet om dette er lovlig? Eller må jeg prøve å overbevise de om at jeg trenger 4 kort i mitt eget hus?
-Roger- Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Er det båtmaling? Nei Eller den kan kanskje brukes til det også. Jeg vet ikke.. En kamerat har myye epoxymaling stående i mange forskjellige farger. Det er 2 komponent epoxy maling, der vi har brukt blå farge i mellomstrøket for å bli kvitt noe av den fargen som ikke er like populær som for eksempel lysegrå som alle vil ha. EDIT: Det var noe epoxymaling som sto varmt lagret på Statoil Mongstad. Så var det visst en dør som ble stående åpen en vinternatt med sprengkulde og da var det en eller annen kvalitetsansvarlig som ikke ville gå god for malingen. Malingen måtte kastes og en kompis fikk lov å hente så mye han ville. Det ble 6 paller totalt med maling og herder det.. Hvordan er det med piggdekk osv på dette gulvet egentlig? usikker på hva jeg skal gjøre med gulvet mitt i den nye garasjen jeg bygger. Har pusset gulvet så helt glatt finish og tåler jo endel mer, mulig jeg bare må ha det sånn ? [ Bilde ] Pen garasje foresten Du hadde hvertfall fått et mye finere resultat enn meg, pga det jevne og pene underlaget ditt. Altså jeg vet ikke. Det er knallhardt og glatt overflate så jeg tror det skal gå fint. Men klart det vil slite betydelig mer enn vanlige dekk ja. Jeg er litt redd for at det skal bli veldig glatt om vinteren, hvis man har snø under skoene når man trakker inn i garasjen. Han som malte gulvet, sa at det ikke var så stort problem, men jeg er likevel litt skeptisk. Går jo an og male et strøk til og strø fin sand over, for så og koste vekk overflødig sand når det har tørket og så male et strøk til. Det tror jeg kunne blitt bra mtp glatthet. Blir hvertall veldig lett og spyle gulvet rent nå, for ikke å snakke om å fjerne øljesøl osv..
Dirty Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Pen garasje foresten Du hadde hvertfall fått et mye finere resultat enn meg, pga det jevne og pene underlaget ditt. Altså jeg vet ikke. Det er knallhardt og glatt overflate så jeg tror det skal gå fint. Men klart det vil slite betydelig mer enn vanlige dekk ja. Jeg er litt redd for at det skal bli veldig glatt om vinteren, hvis man har snø under skoene når man trakker inn i garasjen. Han som malte gulvet, sa at det ikke var så stort problem, men jeg er likevel litt skeptisk. Går jo an og male et strøk til og strø fin sand over, for så og koste vekk overflødig sand når det har tørket og så male et strøk til. Det tror jeg kunne blitt bra mtp glatthet. Blir hvertall veldig lett og spyle gulvet rent nå, for ikke å snakke om å fjerne øljesøl osv.. Jo takk har brukt helikopter til å slipe gulvet, blir helt blankt og litt blåskjær i det ja vil også tro det kan bli glatt? Det koster vel også endel med epoxy? Garasjegulv.no fliser har jeg tittet på, men blir nesten 20 tusen
Anbefalte innlegg