Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare motoren som er amerikansk, resten er italiensk.

Motoren kjøpte han ny fra Ford Racing, men siden han er syykt flink med ca alt mekanisk er den plukka i biter og forrbedra endel. Går ikke dårlig må vite :)

Gammelbilen min og Panteraen

IMG_8359.jpg

IMG_8360.jpg

Skrevet

Tenkte mest på at amerikanerne likte det! Liker det jeg også! :wink: Herregud for noen hjul..... På begge bila..... :applause:

Skrevet

Tenkte mest på at amerikanerne likte det! Liker det jeg også! :wink: Herregud for noen hjul..... På begge bila..... :applause:

Ah, sånn å forstå ja :)

Bakdekkene på panteraen er de breieste som er å få kjøpt, 345 hvis jeg ikke husker feil. Og han driver å ligger bredt ca alltid.. :)

Felgene er bestilt fra Boyd, før han daua :P

Skrevet

Kvasi, deg kjenner jeg igjen fra et eller annet Offroadforum!

Du kjenner sikkert til Mats Einar sin blåe MK1 med 2.4 Turbo, ARB differ og 37 Wrangler MTR? ;) God kompis av meg det. :)

Fin MK1 forresten! :)

Edit; 621059_10151042813177671_2047449547_o.jpg

Skrevet
Kvasi, deg kjenner jeg igjen fra et eller annet Offroadforum!

Du kjenner sikkert til Mats Einar sin blåe MK1 med 2.4 Turbo, ARB differ og 37 Wrangler MTR? ;) God kompis av meg det. :)

Fin MK1 forresten! :)

Edit; [ Bilde ]

Fra H4K da sikkert..

Kjenner til den blå der ja, tror faktisk jeg kjøpte en eller annen dings av Mats engang..

Skrevet
Hilux er jo konge biler, har eid et par selv fantastiske biler :) såklart mk1

Som vanlig med biler ble min mer og mer ulovlig jo lengre jeg eide den :)

Den originale 2,2dieseln likte kompressor skikkelig dårlig så når den takka for seg ble det 2L2 og samme pressa, hele undestellet er fra Old Man Emu og Aussielocker i diffene.

Dritgøy i skogen og et mareritt stort sett ellers.. :D

Skrevet

Og når vi nå snakker om 4hjulstrekkere med bakkeklaring kom jeg til å tenke på en sak;

En kjenning av meg som bor ikke så langt fra meg og altså nord for polarsirkelen har en diger hilux som er gjort alt med, og en kar i Oslo hadde lyst til å bygge lik støtfanger foran som han har.

Så han printa ut bilder av fronten på bla den bilen og tok med på blitilsynet for å søke om godkjenning, og gutta på Risløkka kjente igjen bilen fra bildet og kunne både navnet på eiern og navnet på grenda der han bor.

At de følger med på forumene ja..

Skrevet

Har klart og leie prøveskilter for over 3dager(februar iår) :) Så det skal gå an, må bare dra litt ekstra på smilebåndet :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...