Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige eier fiksa den opp ganske så bra.. kjøpte masse deler av meg ;) han som har den nå har ikke hatt den så lenge :)

Ja om det nå er denne bilen skal jeg ikke si sikkert heller da det er snakk om tilbake i 2009/2010 kanskje, men den likna iallfall (går ikke så mange E34 med V8er i Arendal :wink: )

Hvem er det forresten som kjører den begunderrøde E34en som står bak hos dere noen ganger. Helt orginal med breifront (ikke facelift breifront), tror den kommer i fra Hisøya da jeg ser den ofte her ute også. Noen ganger er den en godt voksen mann som kjører og andre ganger er det en yngre gutt som kjører.

Skrevet
Tja, det er jeg ikke sikker på.. er den PC registrert?

Ja PC 91 ett eller annet så den er jo importert i 2001, mulig det er en kundebil så da skal jeg ikke mase mer :wink: Tenkte kanskje det var en som jobba hos dere eller noe, flott er den iallfall :D

Skrevet
Tja, det er jeg ikke sikker på.. er den PC registrert?

Ja PC 91 ett eller annet så den er jo importert i 2001, mulig det er en kundebil så da skal jeg ikke mase mer :wink: Tenkte kanskje det var en som jobba hos dere eller noe, flott er den iallfall :D

den er flott ja :) har sett den på utsiden av kick når jeg er på trening.. men vet ikke hvem kunden er :)

Skrevet

Noen som har forslag til farge å lakkere senterene på OZ Futurahjula i til neste sesong? :) Skal på på den røde E30`n jeg kjøpte sist nå :)

Skrevet

Ville ha kledd dem med Steinbitskinn. :-) Verdens første og eneste vil jeg tro. Hadde garantert blitt tøft..

Skrevet
Indigo. :)

Er ikke det en slik rosa/lilla-farge? :lol: (Ja jeg er fargeblind, men det virka som rosa)

Ville ha kledd dem med Steinbitskinn. :-) Verdens første og eneste vil jeg tro. Hadde garantert blitt tøft..

Spørs hvor kult det hadde blitt når skinnet hadde tørket da? Hehe.. Fiske-tema på bilen ja kanskje :wink:

Skrevet

Haha, godt forslag fish :lol:

Fattern hadde indigoblå Nissan Laurel, så jeg regner med at det blir en litt mørk blåfarge?

Hva slags stil tenker du å kjøre da, Jørgen? Er du en sånn en stanceworksfyr? :wink:

Jeg hadde ihvertfall unngått hvite og helt kullsvarte felger. Tror jeg hadde gått for noe grafittaktig.

Skrevet

Nei, jeg er litt usikker på stil.. Men så cleant som mulig tror jeg, eller nor fresht, som samtidig ser bra ut. Stanceworks, tjaa, til en hvis grad.. Bare usikker på hvor langt jeg skal dra den stilen på den bilen der.. Felgene er jo 9 og 9,5 x 16, med lavt ET, så de er jo breie nok.. Med 205.40 dekk på alle 4 hjul, er det rikelig med strekk også..;) Senk, tja, blir nok så lavt som d går, uten å rassere under bilen :)

Har faktisk tenkt litt på hvitt da for å være ærlig.. Svart er uaktuelt... Grafittaktig som i grå?? Kanskje BMW sin Sparkling graptihe grey? Ellers har jo bilen chrome lister, chrome nyrer, sorte lister på dører og fangere, sort IS-leppe (kommer til å kjøpe en til for å lakke rød).. Og røde sideskjørt.. .

Du kan jo lakkere de slik?

[ Bilde ]

:lol:

Få muttern til å rosemale de kanskje!! ;)

Skrevet

2726997278_73bee63a80_z.jpg?zz=1

Matte graphite, org OZ-farge :)

Hvitt er jo kult, men det er litt oppbrukt på rød bil synes jeg.. Nå er ikke jeg noe stilorakel da, all sunn fornuft tilsier at du burde høre på deg selv! Den forrige E30'en din var spot on, det blir garantert denne og =P~

Skrevet

Hmm.. Må nesten ta en tlf til lakkereren og spørre :)

Ja, det er jo litt oppbrukt.. Er jo også mange som kjører grått av noe slag for tiden.. Vurdert litt bilens farge også, men da mistenker jeg at de forsvinner litt..

Prøver så godt jeg kan :) Men vil prøvde å følge den "røde tråden" med orginalitet oppi alt :)

Lurer litt på gullskruer da egentlig...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...