Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Upper ten er det morra mi som drikker, så har smakt en del på den selv. Jeg holder meg til Jameson jeg, for den har vi på polet i nabobygda. Er et mikropol, og de har vel toppen 5 merker whisky.

Jeg drikker også utelukkende for å bli full. Skal jeg kose meg, så er det øl som gjelder. :) Helst sort som synden. Yndlingen er St.Bernadus Abt12. Beste øllet jeg har smakt, og hadde respektable 10% alkohol. Hadde ikke bruk for hasjbrownies for å trøbble med veien tilbake på hotellet i Amsterdam da.. :)

MMmm, BEER!! B) Tror vi to er ganske like mtp drikkevaner Kvasi. Jeg fikk denne flasken av en kamerat fordi jeg leverte og hentet igjen minien hans til lakkering. http://whiskey.findthebest.com/l/336/Ro ... Old-Scotch Den ble oppdrukket på et nach av meg og en kompis. Priset på polet sine sider til nesten 1400 kr.. :lol:

Ikkesant, fårs og ut muligens etterhvert. Blir mett på øl og switcher til sprit, men da har det altså lite å si hvordan sprit det er da.. :D

Selvfølgelig. Da går alt ned. I morgen blir det nok å smake på det som skal foredles om lørdagen.. Produksjonen setter igang 11, og da skal det være nesten 10l rundt 7 om kvelden. :lol:

Hehe, blir ikke grums i glasset på kvelden på lørdag altså.. :)

Men kos, og langt påvei fylla, er det øl som står for. Passe mye godlyd i stua som må nytes før galskapen tar overhånd :mrgreen:

Skrevet

Du skulle bare visst Jørgen. Litt morro en gang jeg og en kamerat hadde parkert på Lade i Trondheim en gang fra noen år siden. Skulle ta et par pils å spise på kvelden. Endte med drosje, Bar Zirkus, og påfølgende morgen manglet vi begge hver vår sko. Istedet hadde kameraten min en hvit og en sort tresko, jeg selv hadde et par nike air gold i størrelse 38,5. som faktisk står i gangen her ennå.

For rundt to år siden hadde vi to parkert i Ålesund en onsdags-kveld, og 14 dager etter det var vi arbeidsløse begge to.. :lol:

Skrevet
Hoho, type du Heggem :lol:

Sier du, og betaler lengdetillegg på posten. Og så er ikke pakken for lang men for brei :D

Men i mårra får jeg den sikkert :)

Skrevet
Hehe, blir ikke grums i glasset på kvelden på lørdag altså.. :)

Men kos, og langt påvei fylla, er det øl som står for. Passe mye godlyd i stua som må nytes før galskapen tar overhånd :mrgreen:

Nei, blir nok ikke grums i glasset om lørdagen.

Golyd i stua ja. Kunne tenkt meg å få lagt inn et opptak av et par brødre fra bygda her, (eksen til Cowboy-Laila og broren) på youtube. De var harde på det sterke begge to, og Per-Jan tok opp 3-4 kassetter på tidlig 90-tall, der de satt og kranglet og ranglet (turing som vi kaller det). Hender seg det står og surrer i bakgrunnen hos oss.. :)

Legger ut en video av bestekameraten vår, som er tidligere sjømann og har unger både hist og her. Forøvrig dobbel nordisk mester, og humørspreder. Torkjell Haugen fra SKJÅK! (har egen profil på rockipedia)

http://www.youtube.com/watch?v=ijtGPBKAcrI

Skrevet
Du skulle bare visst Jørgen. Litt morro en gang jeg og en kamerat hadde parkert på Lade i Trondheim en gang fra noen år siden. Skulle ta et par pils å spise på kvelden. Endte med drosje, Bar Zirkus, og påfølgende morgen manglet vi begge hver vår sko. Istedet hadde kameraten min en hvit og en sort tresko, jeg selv hadde et par nike air gold i størrelse 38,5. som faktisk står i gangen her ennå.

For rundt to år siden hadde vi to parkert i Ålesund en onsdags-kveld, og 14 dager etter det var vi arbeidsløse begge to.. :lol:

Jobba i fiskebissnissen tidligere mens jeg bodde i oslo, og ble overtalt til å bli med på strippeklubb av en leverandør som var innom av og til.

Han visste at det var kleskode men ikke at det gjalt sko, så han kjøpte skoene til en kar bak oss for 2000. Da har du lyst til å se mus da.. :)

Skrevet

Har forøvrig aldrig vært på en sånn bule selv. Egentlig rart mtp mitt begjær. Har vel aldri hatt problem med å skaffe meg jenter da. ( noe som i mine egne øyne faktisk skal sies å være rart, for jeg er ikke akkurat noen storsjarmør..) :)

Skrevet

:lol: Hørest morsomt ut, frem til da dere skjønte (ikke skjønte) hva som hadde skjedd :applause:

Har hatt noen runder mens vi har vært til kai med båten også.. Det fine der er at stort sett alle 4 av mannskapet har vært like ille, så ingen oppsigelsesgrunn ;)

Hoho, type du Heggem :lol:

Sier du, og betaler lengdetillegg på posten. Og så er ikke pakken for lang men for brei :D

Men i mårra får jeg den sikkert :)

Hmm, det tenkte jeg ikke på..! Skulle kanskje kvervulert litt på at pakken ikke var for lang, siden den skal monteres i brededn :-k Skal ta den neste gang noe som er for "langt" skal sendes ;)

Jepp, må da være fremme i morgen. Kan vel ikke skylde på snøen enda heller.!

Skrevet

Jeg blir så flau på andres vegne at TV er ubehagelig passe ofte så strippesjapper er grusomt. skikkelig grusomt..

Men en prixpose full av cash følger man nå uansett.. :)

Ang liten/stor sjarmør og mengden mus de påstår å ha hatt kommer jeg alltid til å tro på den minst troverdige..

Skrevet

Jepp, må da være fremme i morgen. Kan vel ikke skylde på snøen enda heller.!

Åjoda, selvsagt kan jeg det. Men det er nok minst etpar mnd til posten kan skylde på at de ikke finner veien hit :D

Skrevet

Igrunnen skal det vel ikke være problem for noen å få seg litt mus, bare man ikke setter for høye krav.. :lol:

Dæven, jeg fikk et godt øye til ei blond ei som sto på Shell Hunstad? i sommer. Dæven hun var pen, men som vanlig turdes jeg ikke si et ord.. :P

Skrevet
Igrunnen skal det vel ikke være problem for noen å få seg litt mus, bare man ikke setter for høye krav.. :lol:

Dæven, jeg fikk et godt øye til ei blond ei som sto på Shell Hunstad? i sommer. Dæven hun var pen, men som vanlig turdes jeg ikke si et ord.. :P

Finnes selvsagt en sjans for at du blir nr 2 hos ho på shell, kjenner både ho som driver den og de fleste som jobber der. De er døgnåpen og vant til svadaen til drita kunder så han andre karen tipper jeg de fort finner ut av..

Skrevet
Lurer på om hun var ferievikar, for har ikke sett henne igjen. Hun sto der kun et par lørdager jeg så henne mener jeg..

Kan hende, Anita hun rødhåra, som er sjef har kreft ellerno som eter opp hjernen. Fort..

Dama til en kompis av brormin.. Men det resulterer i mange vikarer.. :P

Skrevet

Huff, kreft er det værste jeg vet. Tanta mi hadde sånn på hjernen hun også.

Vedkommende var rundt 1,70 lyst hør, først i 20 åra, og hadde et helt fantastisk humør. Blid som ei sol. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...