M|Fjeld Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Upper ten er det morra mi som drikker, så har smakt en del på den selv. Jeg holder meg til Jameson jeg, for den har vi på polet i nabobygda. Er et mikropol, og de har vel toppen 5 merker whisky. Brunt brennevin(ala jack og jäger) er til tider digg, men blir så sjukt dårlig av det hver gang ->Selvfølgelig. Da går alt ned. I morgen blir det nok å smake på det som skal foredles om lørdagen.. Produksjonen setter igang 11, og da skal det være nesten 10l rundt 7 om kvelden. -> Derfor drikker "vi" harde østlendinger hjemmebrent eller rent 60 Husker ikke noe fra dagen før som oftest
haybimmsen Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Klokka 1200, får e vite ka bt Ålesund e god for !
Dirty Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Upper ten er det morra mi som drikker, så har smakt en del på den selv. Jeg holder meg til Jameson jeg, for den har vi på polet i nabobygda. Er et mikropol, og de har vel toppen 5 merker whisky. Brunt brennevin(ala jack og jäger) er til tider digg, men blir så sjukt dårlig av det hver gang ->Selvfølgelig. Da går alt ned. I morgen blir det nok å smake på det som skal foredles om lørdagen.. Produksjonen setter igang 11, og da skal det være nesten 10l rundt 7 om kvelden. -> Derfor drikker "vi" harde østlendinger hjemmebrent eller rent 60 Husker ikke noe fra dagen før som oftest er det noe man blir dårlig av dagenderpå så er det jo hjemmebrent Brunt brennevin er digg, blir aldri dårlig og kan drikke massse
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 fingerer fint å drikke brunt brennevin, det skumle er å blande med øl osv! om du shot'er et par jæger, drikker en pils eller to tar et par jæger til osv osv, da blir det krig i magen!
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Klokka 1200, får e vite ka bt Ålesund e god for ! spennende hay!
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Drømte at jeg skulle kjøre FZ50 (masse FZ-bilder her om dagen som er roten sikkert) til Kristiansund i natt.. Det endte med at når vi kom over med første fergå, så vi BT stå i køen på andre siden å sjekke biler. Vi hadde naturligvis trimma mopeder med falske skilt, så vi tenkte å være smart å bli med over å hjem til Smøla igjen.. Det skulle også BT.. Hadde en traumatisk opplevelse da jeg selv måtte skru av de ulovlige skilta
Dirty Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/09/20/nyhe ... /23496728/ Hehehe USA!!
-Roger- Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg liker godt de billigste whiskyene jeg. Jameson og ballentines, og en halvliter cola så er kvelden en saga blott.. Ballantines er jeg ikke så stor fan av... Chivas Regal er god Og hvis man skal blande med cola så slår jo ikke Jack Daniels feil
-Roger- Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Upper ten er det morra mi som drikker, så har smakt en del på den selv. Jeg holder meg til Jameson jeg, for den har vi på polet i nabobygda. Er et mikropol, og de har vel toppen 5 merker whisky. Brunt brennevin(ala jack og jäger) er til tider digg, men blir så sjukt dårlig av det hver gang ->Selvfølgelig. Da går alt ned. I morgen blir det nok å smake på det som skal foredles om lørdagen.. Produksjonen setter igang 11, og da skal det være nesten 10l rundt 7 om kvelden. -> Derfor drikker "vi" harde østlendinger hjemmebrent eller rent 60 Husker ikke noe fra dagen før som oftest er det noe man blir dårlig av dagenderpå så er det jo hjemmebrent Brunt brennevin er digg, blir aldri dårlig og kan drikke massse 50% Enig! Man blir gjerne vel så dårlig av "Polsprit" som hjemmebrent.. Kommer sikkert an på person og kvalitet på brennevinet selvfølgelig. Mengde spiller sikkert en rolle også MEN, Brunt Brennevein er DIGG!
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg liker godt de billigste whiskyene jeg. Jameson og ballentines, og en halvliter cola så er kvelden en saga blott.. Ballantines er jeg ikke så stor fan av... Chivas Regal er god Og hvis man skal blande med cola så slår jo ikke Jack Daniels feil Jeg er storforbruker av Link, samarin og nyco fruktsalt, så Jack har for sterk smak for meg desverre. Men å si at jäger er brunt brennevin blir jo feil. Brennevin er da minimum 37-8%
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 forsåvidt sant hva går jæger som egentlig? er visst ikke stordrikker akkurat
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Går vist under brennevin på polet, under bitter. Jeg synes brennevin liksom omfatter det rene med blank farge, og ikke så mye smakstilsetning. Mener det blir sånn likør aktig drikke jeg.
Anders92 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hva er folkets erfaring med lån? Lurer på å ta lån på et sted rundt 50-60 lapper for å kjøpe bil. Men hvordan tanker er det rundt dette? Blir 20 om et par måneder, og har fulltidsjobb selv om det ikke er råest betalt. Gode / Dårlige erfaringer?
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Har du ikke lån fra før? Høy husleie/masse utgifter i måneden?
Anbefalte innlegg