Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke være noe problem det, men vurder om det lønner seg å ta billån med fullkasko eller forbrukslån med ansvar/delkasko..

ville tatt en prat med AS financiering, de er konkurransedyktige, og du trenger ikke fullkasko

Skrevet
Hva er folkets erfaring med lån? Lurer på å ta lån på et sted rundt 50-60 lapper for å kjøpe bil. Men hvordan tanker er det rundt dette? Blir 20 om et par måneder, og har fulltidsjobb selv om det ikke er råest betalt.

Gode / Dårlige erfaringer?

Det kommer vel an på hvor mye inntekt man har og hvor mye man vil spandere pr mnd i et lån i forhold til bilen man kjøper det :)

Hvis man låner bare 50-60 og fullfinansierer bilen bør man jo også tenke over at renten mest sannsynligvis er høy i forhold til en litt nyere bil de tar pant i.

Da kan du jo gjerne få mye bedre bil og betale mindre renter, altså "Betale mer til seg selv" på en måte..

Skal ikke være noe problem det, men vurder om det lønner seg å ta billån med fullkasko eller forbrukslån med ansvar/delkasko..

ville tatt en prat med AS financiering, de er konkurransedyktige, og du trenger ikke fullkasko

Konkurransedyktige er de sikkert.

Men at de ikke krever kasko hvis man låner med pant i bil tror jeg ikke på.

I såfall, er det såkalt kaskofritt billån med høy rente. Det er flere andre som også tilbyr.

Skrevet

I såfall, er det såkalt kaskofritt billån med høy rente. Det er flere andre som også tilbyr.

Det er klart det er kaskofritt lån, men det er enkelt å få lån, selv på eldre biler.

Skrevet

Renten er jo viktig da. Sikkert nesten billigere med et forbrukslån.

Ta et lite lån, arbeid som f, lev trangt de få månedene du har lånet, og betal ned det du makter. Da blir jo lånet fort borte igjen. :)

Skrevet

Det er klart det er kaskofritt lån, men det er enkelt å få lån, selv på eldre biler.

Det er enkelt å få lån på eldre biler, men renten er jo da også ofte skyhøy..

Skrevet

Folk med E36! Jeg prøver å demontere eksosen min, men boltene mellom mellompotte og bakpotte er helt rusta og jævlige. Noen som har tips? Begge mutterene på enden av bolten med fjær er også nesten helt rund. Går det bare å kappe med vinkelsliper?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...