Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var dårlig stand på bilder og tekst spør du meg...

ja, kunne vært litt mere utfyllende.. som f.eks hva for karosseri det er .. fra en 316 eller 320 liksom. litt dårlig kvalitet på enkelte av bildene der.. men, rå bil!

Skrevet
Det er s14a.. Med 330hk. :twisted:

Ikke for å være pirkete, men er det en 95modell så er det ikke "a", det er betegnelsen på faceliften som har annen front, lykter osv. ;)

Blir banekjøring på søndag da eller? :)

Det stemmer det Tommy T.. Facelift kom i 1997.. Skal hente den til søndag. Er ikke hjemme før mandag igjen.

Skrevet

Farsken tute.... Nå må jeg handle ny laptop igjen... Er jo bare 2 år sia sist :( jævla teknologiske utvikling som skal gå så fort.. skal begynne med 3d modellering på skolen og kravene var høye nok..

Hvor kjøper jeg laptop uten å bli blakk? Eventuelt noen tips til maskiner? Grovt sett så er det 64-bit og 8gb ram som er kravene.

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

Skrevet
Farsken tute.... Nå må jeg handle ny laptop igjen... Er jo bare 2 år sia sist :( jævla teknologiske utvikling som skal gå så fort.. skal begynne med 3d modellering på skolen og kravene var høye nok..

Hvor kjøper jeg laptop uten å bli blakk? Eventuelt noen tips til maskiner? Grovt sett så er det 64-bit og 8gb ram som er kravene.

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

må ha I7 prosessor og hd+ skjerm også ;) (må ikke men jeg anbefaler det) ;)

Skrevet
Hva slags prisklasse er du i?

Har selv luktet litt på denne:

http://www.multicom.no/Xishan-W150E-15e ... /p10619557

Billgest mulig er prisklassen min :lol: Den der så jo grei ut den, og ser ut som at man får mye for pengene kontra andre produsenter, men kanskje litt i overkant av det jeg trenger?

Fant noen til en litt bedre pris men må finne frem litt mer spesifike krav før jeg kjøper så jeg ikke blir sittende med skjegget i postkassa...

Fant forøvrig en melding nå som sier at jeg må installere et eller annet skoleprogram... som koster $89 USD.. Ikke aner jeg hva vi skal bruke det til engang.. Ikke hørt snakk om det før jeg leste den meldingen nå... må leve på nudler jeg nå snart :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...