316 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Æ vil bare vinn, i looootto La hele verden se mæ Æ vil bare vinn, i looootto La hele verden se mæ Æ vil bare vinn!!!!!
Jordfræsar Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Æ vil bare vinn, i loooottoLa hele verden se mæ Æ vil bare vinn, i looootto La hele verden se mæ Æ vil bare vinn!!!!! Ingen som vant 6 rette i kveld heller... Da blirre bare å prøve igjen neste uke... igjen...
Myrdal Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Veit det ikke er bmw-relatert, men noen som har litt peil på abs her inne? Har en 99 modell Mercedes c180, w202.. Når man kjører på tørr asfalt og bremser litt hardere enn normalt, men langt ifra bråbremser, så kobler abs'en inn.. Vet godt at hjulene ikke låser seg eller noe, er jo på tørr asfalt. Så er noe galt med den, at den er utrolig overfølsom. Men hva kan det være? Kan det være gåen abs-sensor? Evt møkk/dritt på bremsene? Hadde vært kjempefint hvis noen kunne svare meg litt på dette!
Thewiz Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 ABS forhindrer lås av hjul. Les litt om hvordan ABS fungerer, så forstår du nok
FredrikE24 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Høres ut som ABS kransen på et av hjula er tilgriset/møkkete? Det vil si den som er tredd over navet som ABS sensor leser av på.
Myrdal Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Det veit jeg Men er ikke vanlig at den kobler inn før ett av hjula låser seg, eller holder på å låse seg. Her kobler den inn lenge før det er fare for låsing. Kobler inn ved bremsing inn til kryss osv på tørra. Virker som at abs'n tror at hjula låser seg og derfor kobler inn.. Hmm, det kan være en mulighet. Går det an å rense dette utenom å demontere alt for mye? Og det er vel ikke mulig at det er abs-sensorene som er gåene, for da hadde jo lampa lyst hele tiden.?
316 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Og det er vel ikke mulig at det er abs-sensorene som er gåene, for da hadde jo lampa lyst hele tiden.? Jo, det er mulig. Hadde en gåen ABS-sensor i bakakslingen. Lampa lyste inni mellom, da jeg ikke hadde ABS...
Jokkke Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Haha jaa, ikke mobb.. Flere enn meg som er bare 17 her ja, hehe Artig Sett gjennom prosjekttråden din, og må si det blir bra
noekult Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Hååh, fy faan! Mått fått tak i den der! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37394467 Ikke ta dette 100% sikkert, jeg tror en av disse gamle Alpinaene med mye "original" og "norsk" i annonseteksten ble avdekket som en ikke fullt så original bil som påstått... For sliten i huet til å huske/søke på det der, men... Edit: Igjen, ikke ta dette innlegget for seriøst, husker bare en Alpina som ble hevdet å være norsk og original i lys farge som ble "avdekket" som noe annet... Husker ikke om det var E28 engang, så bare en bitteliten forsiktig obs på å sjekke historikk veldig nøye i tilfelle noen tenkte seg å ta en telefon... Huff, går og legger meg, kl er 03 for meg, kun hatt 3 t søvn + halvt døgn med reise... Nattaaaa
asv Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Hååh, fy faan! Mått fått tak i den der! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37394467 Ikke ta dette 100% sikkert, jeg tror en av disse gamle Alpinaene med mye "original" og "norsk" i annonseteksten ble avdekket som en ikke fullt så original bil som påstått... For sliten i huet til å huske/søke på det der, men... Var ikke det en E9? Eller surrer jeg nå
noekult Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Hmm, det klinger mer riktig! Glem innlegget mitt[<7b], garantert jeg som er ute og tråkker i bæsj nå, beklager!
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Hmm, det klinger mer riktig! Glem innlegget mitt[<7b], garantert jeg som er ute og tråkker i bæsj nå, beklager! Det var nok en e9 ja:) VELKOMMEN TILBAKE Noekult!
Jokkke Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 nam sjokoladebolle Pft, skiver med nugatti melkesjoko! awesome
Anbefalte innlegg