Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha Du har hatt en av de dagene ja.... kjenner til dem!

Når vi er inne på temaet. KUN i Norge skjønner ikke folk at venstrefeltet er et FORBI-Kjøringsfelt og ikke et kjørefelt....!

I fjort kjørte jeg gjennom hele svergie, dannmark, tyskland, frankrike og spania, og ikke snakk om at noen ''bosatte'' seg på venstre feltet.., utenom nordmenn som var på bilferietur, som ikke skjønte dritt når man flasha dem med masse lys før dem fikk fingern ut av ræva og fløtta på seg. Unntaket var vell tyskland for der får du bot av politiet om du blir lenge i venste feltet uten å kjøre forbi biler og at du er vesentlig tregere enn de bak deg, + at du mest sannsynlig skaper kollisjon når det er fri fartssone.

Sånn dag i dag?? Alle dager i trafikken er stort sett slik.. Bare enkelte ganger jeg blir så syykt forbanna irritert..!!!

Stemmer..! Akkurat samme opplevde jeg her i sommer når jeg var i Danmark.. Folk kjørte kun forbi i venstrefil, ellers var det høyre som gjaldt. De som marsja høyt, lå til venstre, men da de evt tok igjen noen som også lå i venstre, svinga de inn til høyre og flyten fortsatte.... Folk her til lands er jo så kave udugelig at det er helt utrolig.. Folk eier jo ikke snøring på hverken flyt i trafikk, normal kjørerytme eller respekt for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som ligger 5-7-10kmt/t under fartsgrensen, og har ujevn kjøring.. Gasser, slakker opp, gasser, skakker opp HELE tiden!!!! Skaper irritasjon, farlige forbikjøringer osv!!!

Hater ferger..

Hater folk som skal kaste seg uti veien/inn i køa, for så å kjøre enda saktere enn det bilen(e) bak gjør.. Hva er vitsen!?? Tror du at du kjører så fort at du MÅ kaste deg uti veien, men plutselig så samles det en rekke biler bak deg???

DET ER SÅ MYE UDUGELIGE FOLK I TRAFIKKEN!!!!

Takk for meg

Hahaha Du har hatt en av de dagene ja.... kjenner til dem!

Hadde en slik en dag her om dagen i sandvika. Men det som skjedde meg var at i løpet av en 15 minutters biltur i sandvika og omegn så holdte folk på å kræsje i meg på 5 forskjellige rundkjøringer, når DE hadde vikeplikt...! Jeg har automatisk refleks at jeg enten gasser på og at de bråbremser eller at jeg bråbremser og tuter og flasher dem som bare det med lys...!

Skulle vært en regel at man måtte ta teori og oppkjøring hvert 10 år for 2000kr eller noe, folk kan IKKE kjøre.

Når vi er inne på temaet. KUN i Norge skjønner ikke folk at venstrefeltet er et FORBI-Kjøringsfelt og ikke et kjørefelt....!

I fjort kjørte jeg gjennom hele svergie, dannmark, tyskland, frankrike og spania, og ikke snakk om at noen ''bosatte'' seg på venstre feltet.., utenom nordmenn som var på bilferietur, som ikke skjønte dritt når man flasha dem med masse lys før dem fikk fingern ut av ræva og fløtta på seg. Unntaket var vell tyskland for der får du bot av politiet om du blir lenge i venste feltet uten å kjøre forbi biler og at du er vesentlig tregere enn de bak deg, + at du mest sannsynlig skaper kollisjon når det er fri fartssone.

Det er ikke obligatorisk oppfriskningskurs kommer for personbillister også.

Innen 2015 må jeg ta kurset for å fortsatt ha lov til å kjøre komersiell transport. En hel uke varer kurset, og må taes hvert 5. År. Prisen er ikke fastsatt ennå, men vil komme i overkant av 15000,-

Tror ikke jeg gidder å drive med dette stort lenger, for alt blir bare strengere for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...