316 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Katta hoppa ned fra kjøkkenskapet og fant lua mi (mens jeg hadde den på hode) som et fint sted å plante seg nedpå... Ble da noen fine "riper" i panna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Parkerte på Aker Brygge senere, hobbyfotografer stilte seg opp og blitzregnet sto Samme som skjedde de gangene jeg parkerte c123 i sentrum..savner den følelsen... Lett å bli "avhengig" av slik positiv oppmerksomhet, har jeg fått erfare. Er godt å få anerkjennende blikk fra andre BMW-førere i flere titalls ganger dyrere biler, bl. a.... Mange som smiler og blir glad, og forteller om hvor godt de liker bilen også. Random thumbs up Det høres veldig overfladisk ut og jeg er ikke glad i direkte oppmerksomhet, men den type oppmerksomhet er kos og kan gjøre en sur dag bedre i mange tilfeller Litt sånn som hvis man kjører rundt i en VW minibuss (eller hva den heter), Golf I, Fiat 500 F osv. Nå er det tur til kebabsjappa i BMWen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 den feelingen har jeg absolutt ikke i verken s80`en eller s-klassen..trist egentlig.. blitt "en i mengden" med de bilene.. kebab ja..jeg vil ha kebab..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 //Mmmmmm, kebab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Slutt å snakk om mat.. E e sulten å står igjen på jobb å styra med bimma :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Wicky, kebabmeet på Carl berner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 hva er letteste måten å kjøpe noe med en privatperson? Lite lyst å forhandsbetale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 hva er letteste måten å kjøpe noe med en privatperson? Lite lyst å forhandsbetale.. face 2 face... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Wicky, kebabmeet på Carl berner? blææ nei...jobber til 1730...også må jeg gjøre masse driiit jeg egentlig ikke vil gjøre siden jeg ikke har fått i meg kebab..men siden jeg MÅ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 hva er letteste måten å kjøpe noe med en privatperson? Lite lyst å forhandsbetale.. face 2 face... hehe, blir nesten 10 timer med bil en vei det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 oppkrav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Sleeper: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Alltid hatt lyst på no sånt Skikkelig sleeper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg skulle ha jekka en V10 fra E60 M5 ned i E34en min, det hadde blitt sleeper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more ... /1.8342914 Her prøver rumenerne som fikk bilen knust å forklare seg vekk fra raningen.... haha, de får ha lykke til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg