Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Banken min driver og stjeler penger av meg, de har plutselig trekt 15000 kr fra sparekontoen min, så ringte jeg å spurte hva de drev med, da fikk jeg til svar at de hadde lånt 15000 av meg (uten og spørre) og at de hadde satt de inn igjen og at beløpet som var trukket var tilbake igjen.

Men da jeg sjekket nettbanken nå mangler jeg fortsatt 15000 kr selv om banken sier at summen stemmer med beløpet som var før de lånte pengene.

De sa også at de hadde ført over 15000 ekstra før de lånte de pengene, jævlig rart i grunn for jeg satt inn 40000 rett før og nå har jeg bare 25 igjen av de 40 :\ trur bank folka på frem med tall rekka og kalkulator.

blir forbanna av slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banken min driver og stjeler penger av meg, de har plutselig trekt 15000 kr fra sparekontoen min, så ringte jeg å spurte hva de drev med, da fikk jeg til svar at de hadde lånt 15000 av meg (uten og spørre) og at de hadde satt de inn igjen og at beløpet som var trukket var tilbake igjen.

Men da jeg sjekket nettbanken nå mangler jeg fortsatt 15000 kr selv om banken sier at summen stemmer med beløpet som var før de lånte pengene.

De sa også at de hadde ført over 15000 ekstra før de lånte de pengene, jævlig rart i grunn for jeg satt inn 40000 rett før og nå har jeg bare 25 igjen av de 40 :\ trur bank folka på frem med tall rekka og kalkulator.

blir forbanna av slikt!

Bytt bank!! Og anmeld dem for tyveri 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir forbanna av slikt!

Hva f...? Hva slags kundeforhold har du i banken? :P

Aldri opplevd eller hørt om noe liknende. Foreslår at du finner deg en annen bank som ikke tukler på kontoen din! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...