knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Campingtur med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Observert rundt Ringsaker i dag:[ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Banken min driver og stjeler penger av meg, de har plutselig trekt 15000 kr fra sparekontoen min, så ringte jeg å spurte hva de drev med, da fikk jeg til svar at de hadde lånt 15000 av meg (uten og spørre) og at de hadde satt de inn igjen og at beløpet som var trukket var tilbake igjen. Men da jeg sjekket nettbanken nå mangler jeg fortsatt 15000 kr selv om banken sier at summen stemmer med beløpet som var før de lånte pengene. De sa også at de hadde ført over 15000 ekstra før de lånte de pengene, jævlig rart i grunn for jeg satt inn 40000 rett før og nå har jeg bare 25 igjen av de 40 :\ trur bank folka på frem med tall rekka og kalkulator. blir forbanna av slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har peiling på hvor lang tid Schmiedmann bruker på å sende varer? Er de trege? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har hørt veldig mye delte meninger om dem, men jeg bestilte fjærer og lagre fredag for snart to uker siden, og de var klare til henting tirsdagen etter, så tror det kan gå fort om de bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Får satse på at de er raske.. Vil ha Eisenmann eksosen nåå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 hvor mye ga du? og race eller sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har peiling på hvor lang tid Schmiedmann bruker på å sende varer? Er de trege? Oh yes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg har ingen gode erfaringer med Schmiedmann når det gjelder leveringstid på varer(selv bestilling inn til butikk tar altfor lang tid). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Scmiedmann er hyggelige å snakke med, men hjelper lite da de bruker evigheter på å få ut varene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Banken min driver og stjeler penger av meg, de har plutselig trekt 15000 kr fra sparekontoen min, så ringte jeg å spurte hva de drev med, da fikk jeg til svar at de hadde lånt 15000 av meg (uten og spørre) og at de hadde satt de inn igjen og at beløpet som var trukket var tilbake igjen.Men da jeg sjekket nettbanken nå mangler jeg fortsatt 15000 kr selv om banken sier at summen stemmer med beløpet som var før de lånte pengene. De sa også at de hadde ført over 15000 ekstra før de lånte de pengene, jævlig rart i grunn for jeg satt inn 40000 rett før og nå har jeg bare 25 igjen av de 40 :\ trur bank folka på frem med tall rekka og kalkulator. blir forbanna av slikt! Bytt bank!! Og anmeld dem for tyveri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Banken min driver og stjeler penger av meg, de har plutselig trekt 15000 kr fra sparekontoen min, så ringte jeg å spurte hva de drev med, da fikk jeg til svar at de hadde lånt 15000 av meg (uten og spørre) og at de hadde satt de inn igjen og at beløpet som var trukket var tilbake igjen.Men da jeg sjekket nettbanken nå mangler jeg fortsatt 15000 kr selv om banken sier at summen stemmer med beløpet som var før de lånte pengene. De sa også at de hadde ført over 15000 ekstra før de lånte de pengene, jævlig rart i grunn for jeg satt inn 40000 rett før og nå har jeg bare 25 igjen av de 40 :\ trur bank folka på frem med tall rekka og kalkulator. blir forbanna av slikt! Hva f...? Hva slags kundeforhold har du i banken? Aldri opplevd eller hørt om noe liknende. Foreslår at du finner deg en annen bank som ikke tukler på kontoen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 hvor mye ga du? og race eller sport? Vet ikke, det stod ikke.. Ga 5k, brukt Eisenmann anlegg.. Ah, kjipt å høre dette da, trodde ikke de var trege.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har ingen positive erfaringer med Schmiedmann jeg heller, men kan klart tenkes at de har blitt bedre med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg