Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

å fy ....... nei forstår frustrasjonen. Sett ned foten og gi en advarsel til hver og ett firma, at enten skjerpes det, ellers så betaler du ikke full pris og adjø til dem. For dem er dette bare ''enda et hus'' for deg er dette selve ''huset!! ikke glem det =)

For Guds skyld ikke betal før ting er i orden... no fix no pay. Betaler du i rater venter du med ratene til du har hatt en felles befaring med de ansvarlige håndtverkerne. Husk å varsle på forhånd at du akter å vente med å betale til ting er i orden (jmf. felles befaring). Sørg også for å få alle avtaler skriftlig (også endringer som gjøres underveis).

Selve huset har vi allerede betalt, men for diverse ting som vi har valgt i tillegg så har vi enda ikke betalt og det er disse pengene vi kommer til å holde tilbake. Noe annet som er interesant er at det er nå 3 uker siden vi formelt skulle ha fått ferdigstilt huset og ha flyttet inn, men pga forsinkelser og rot så har ikke dette skjedd så i disse tre ukene så har byggmestern vært ilagt å betale oss ca 1800,- dagen i dagbøter :wink: Men vi har en laaang liste klar over ting som skal klages på ja...

En ting er å montere døra med åpning innover, men OPP NED. Hjelpe seg til hvilke folk han har ansatt..og hvor edrue de var på jobb.

Ja dette og brølern til han ventilasjonsmontøren er liksom "Gullkorna" i byggeprossen :roll: Mange har spurt meg om det er noen klabbetasser av noen Polakker som har jobba her med faktum er at byggmestern som driver det ganske stort i Arendal kun har Norsk snekkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av disse jekkene vil dere anbefale?

http://www.biltema.no/no/Sok/?query=garasjejekk

Jeg har den til 199,- eller hva den koster. Den røde. Fungerer fint til bytte av hjul eller lignende. Ikke den mest velbyggde jekken, men veldig holdbar og fin. :)

Har den selv, men er ikke helt overbevist om at det er rette jekken for meg og bilen. Virker liten og spinkel. Hjulene på jekken gav litt etter første og eneste gang jeg brukte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med denne jekken fra Garage15. Virker solid og fin, spesielt til senka biler. Kom dog ikke under E39 når den var på det laveste, men ikke verre enn en liten plankebit.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/object?finnkode=32281994

De ligger også i Skien og har åpent på onsdager.

Ser ut som om den er prikk lik 2,5t'n til både Biltema og Jula, samme pris også.

Edit; faktisk samme på gasolin.no ser jeg. Kampanjepris 895,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du melde deg inn i mopedportalen istedet? :)

Heller mot å droppe biler nå ja, og begynne med mopeder. Spesielt nå som den varme fine tida begynner å komme, er så deilig når det blåser friskt og regner tungt. <3 Moped <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som løfter 2,5tonn har jeg.. Hadde heller valgt den andre "racing-jekken" som er dyrere.. Den 2,5tonnern siger som bare juling.. Har luftet den flere ganger.... Hjula foran har låst seg, så går ikke an å trille den normalt bortover et gulv en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...