Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Mener det er en her på forumet med en svart E39 sedan m-sport facelift som er veldig dyktig på programmering.. Han har mange DIY'er også.. husker ikke hva brukeren heter akkurat nå Mener han har koblet opp US, går jo an å høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Mudbug har greit med peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Mudbug jaa, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 http://www.ostlendingen.no/nyheter/elve ... -1.7570423 Se som dette tar av nå...... Noe så sinnsykt! Alle hvite varebiler som kjører er kriminelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har utstyr til det jeg jokke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har utstyr til det jeg jokke.. Kult da har du peiling på hvordan du koder US og? jeg har ikke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har utstyr til det jeg jokke.. Kult da har du peiling på hvordan du koder US og? jeg har ikke peiling Mener jeg prøvde det på en av e39ene på gøy. Skal sjekke imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har utstyr til det jeg jokke.. Kult da har du peiling på hvordan du koder US og? jeg har ikke peiling Mener jeg prøvde det på en av e39ene på gøy. Skal sjekke imorgen.. Ja, hadde vært kult om du kunne få fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 "Nye" bruksbilen parkeres der det er plass 324d med ett svært ok karosseri for 7500kr?! Bare veiva er verdt 3500, vrakpant 2000,-. Ingen slår til.. Jeg skjønner NADA! Tror jeg må sette opp prisen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 hoho, 3500 for veiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 hadde en diskusjon på jobben i dag angående politibiler osv å kom inn på dette med utrykning. de på jobben mente at det er lov å kjøre over fartsgrensen for å komme deg vekk vis politiet var under utrykning med blås å sirene?selv mener jeg at det ikke er lov å kjøre over farts grensen men skal komme deg vekk fra veien eller svinge inntil. hva er riktig her ? Jeg lurer også på noe, har purken lov til å gå med våpen synlig utenom tjeneste? Vedkommende jeg observerte i dag kjørte privatbil og hadde med ene ungen sin på 4-5 år.. Han var i uniform, men det var etter stengetid på kontoret så han var nok på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg vil ha usblink på min. volvoen min har usa-blink.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg vil ha usblink på min. volvoen min har usa-blink.. volvo teller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg vil ha usblink på min. volvoen min har usa-blink.. Har ikke omtrent alle Volvoer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg