Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel :)

Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel :)

Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne :applause:

Ikke sant! det er bra ^^

Takk for det! Kommer seg :) synd den må brukes i vinter :(

RS; Er du her i området? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg tilhenger for kr 200,- :-) Henter den på søndag ved Høvik utenfor Oslo. Ok pris for en tilhenger? Ramma er hel og fin, hjulene går rundt. Litt tull med lysene, men ellers grei. Brukt senest i sommer for å kjøre bort litt hageavfall. Kjekt med FB, man spør og får svar. :-)

Noen som er klar for kebab i Oslo til søndag?

Noekult? Skal vi fiske litt kebab på søndag? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Sprinter med skap, så det må være "enkelt" å parkere. Hengeren orker jeg ikke "dra" til Telemark, derfor hiver jeg den inn i varebilen til jobben. Jeg er med, hadde vært hyggelig å treffes over en matbit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" eller 19" på e90? Skal ikke ha justerbart på den tror jeg, heller noe 40/20 senk eller noe lignende. Har M-sport fra før.

E90 kler 20" svært godt syntes jeg, har selv 19" på min e92 og syntes det er litt lite til den bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...