Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ikke mye som skjer oppe her nå Markus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne Ikke sant! det er bra ^^ Takk for det! Kommer seg synd den må brukes i vinter RS; Er du her i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Da har jeg kjøpt meg tilhenger for kr 200,- Henter den på søndag ved Høvik utenfor Oslo. Ok pris for en tilhenger? Ramma er hel og fin, hjulene går rundt. Litt tull med lysene, men ellers grei. Brukt senest i sommer for å kjøre bort litt hageavfall. Kjekt med FB, man spør og får svar. Noen som er klar for kebab i Oslo til søndag? Noekult? Skal vi fiske litt kebab på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Mulig, mulig. Finn et sted det er halal så er jeg med. Evt. kan vi spise i Torggata, der de har ekte kebab (marinert, grillet kjøtt - ikke kværna restavfall). Andre i Oslo-området kan godt være med? Tzunami, Robill osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Da blir det babb... si ifra hvilket sted du vil spise på Jeg kommer i volvo. så er dere advart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg kom forøvrig på 2.plass i vedbæring i dag! 3 kubber til og jeg hadde hatt 1.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kjører Sprinter med skap, så det må være "enkelt" å parkere. Hengeren orker jeg ikke "dra" til Telemark, derfor hiver jeg den inn i varebilen til jobben. Jeg er med, hadde vært hyggelig å treffes over en matbit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Da blir det babb... si ifra hvilket sted du vil spise på Jeg kommer i volvo. så er dere advart... Jeg kommer i Merce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 20" eller 19" på e90? Skal ikke ha justerbart på den tror jeg, heller noe 40/20 senk eller noe lignende. Har M-sport fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 20" eller 19" på e90? Skal ikke ha justerbart på den tror jeg, heller noe 40/20 senk eller noe lignende. Har M-sport fra før. E90 kler 20" svært godt syntes jeg, har selv 19" på min e92 og syntes det er litt lite til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 sendt mi 3. purring til BT no.. faen asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 så lang tid det tar :S montro om man får godkjent s62 i 850i? hmm.. det er vel bane-drømmen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Venta siden april, mulig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 hvem er den sendt til? om- og oppbyggingsavdeling oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg