Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snøscooter i Sverige høres morsomt ut! Blir med til neste vinter hvis det blir noe av :P

Kult!

Snøscooter og traktor får du ikke med nå lengre. Disse reglene kom vel om du kjørte opp etter 1.jan 2005 troor jeg. Kjørte selv opp 19.jan 2004. Ringte for ikke så lenge siden og sjekka dette med Biltilsynet, da jeg i en periode har kjørt rundt på en JCB (Traktor) som går 70km/t. Kompisen min kjørte opp 2mnd etter meg, og til han står d årstall på snøscooter, traktor og bil. Men det viste seg at han hadde fått nytt kort, så derfor det er påført, og det ikke står annet enn på bil til meg.:)

Jeg har i alle fall lov til å føre ubegrenset str på traktor inkl henger, og farten spiller ingen rolle fortalte de meg.:)

Jeg fikk lappen 18. februar 2004 :D Nesten samtidig mao.! :) Og greit å få klarhet i de reglene. Skal be om å få snøscooter, moped og traktor oppført på førerkort når jeg evt. får fullført MC-lappen i år!

Blir lett med på det Noekult! :D Snøscooter lappen er jo i boks så ^^

Jaaa, det blir awesome :D :D

Skrevet

Ja, 1mnd forskjell :) tipper vi begge gliste like bredt.!! Om du kjører opp må mc nå så fører de nok automatisk på de andre. Jeg har kun bil som vises på mitt kort som sagt, men kompisen min rota bort kortet, og da han fikk nytt sto traktor,snøscooter og moped på også mener jeg. Har uansett ikke noe betydning, for de som evt sjekker vet jo hvilke regler som gjelder..:)

Skrevet

Stemmer, men er i grunn bare kult å ha :) Fikk fryktelig lyst til å fortsette på MC-lappen med en gang, men har lyst til å reise endel og i sommer... Prioriteringer... Hate it :P

Skrevet

Har faktisk brukt litt moppe i det siste når det har vært fint føre og varmt ute som de siste ukene for og spare benzin..

Bror har en yamaha dt50sm med effektanlegg og dreva om pluss borra bort turtallssperra så det er faktisk ganske morro og kjøre også :P

Har lurt litt på og kjøpe en billig moped selv i det siste og sette på større sylinder og slikt, er jo ikke mange tusenlappene man trenger og legge i de trøtte mopedene før de går som juling! :)

Skrevet

Hmm, skulle jeg kanskje få med snøscooter når jeg kjørte opp til tung? Vil gjerne ha den, bare for å ha :P

Skal kjøre opp til BE i sommer tenkte jeg, da får man med traktor faktisk :P

Skrevet
Hmm, skulle jeg kanskje få med snøscooter når jeg kjørte opp til tung? Vil gjerne ha den, bare for å ha :P

Skal kjøre opp til BE i sommer tenkte jeg, da får man med traktor faktisk :P

Får snøscooter på A lappen ja ;)

Skrevet
Har litt tro på moped jeg og, men da en slik:

it5lmuhq7s6849oz18b8.jpg

Har hatt flere av dem i oppveksten enn jeg faktisk husker :)

Med Comet sylinder og justerbar dyse hehe

Skrevet
Har litt tro på moped jeg og, men da en slik:

it5lmuhq7s6849oz18b8.jpg

Har hatt flere av dem i oppveksten enn jeg faktisk husker :)

Med Comet sylinder og justerbar dyse hehe

Selvsagt :)

Skrevet

Har filmet masse med Go Pro i dag på Trackday på Våler! Både på -martin- sin performance 130i og Fredrik sin sure E46. 8):P Kvaliteten på bildene er jo helt (!)

Her fra Fredrik sin E46. På langstrekke rett ovenfor klubbhus, ca 150 kmt.

150k.png

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...