Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Litt dumt at det ser ut som om finn.no nesten er det eneste valget hvis man ønsker et salg. Et par kommentarer til annonsen: Jeg ser at du selger fordi du ønsker større bil. I tillegg har bilen hatt oljeskift hver 10.000km, noe jeg mener er veldig bra. Men hvis man er litt usikker, skeptisk og bil-ukyndig, kan man lese akkurat den samme informasjonen på en litt annen måte: Du selger bilen etter under 5000km – noe galt? Lang liste over påkostninger/utført arbeid = dyr bil å holde? Innbytte-tilbud fra forhandler høres ut som god ide - kan gi et ennå bedre innblikk i markedet akkurat nå. Ja, enig.. Men det er vel vi brukere som har gjort det slik over tid.. Mm, i hovedsak fordi jeg ønsker større bil ja, men også litt fordi at jeg nå ser (etter en del påkostning på huset og en større regning etter takbytte +++++) at jeg faktisk har råd til en dyrere bil. Har ikke nevnt det i annonsen, da jeg føler det er en privat sak egentlig. Bilen har hatt jevnlig oljeskift ja, og på 10.000km hos siste eier (mekaniker på GS), som har sett masse turbohavari osv på disse motorene.. Samtidig som han sikkert ikke betaler stort for et oljeskift med filter. Tja, dyr bil å holde tror jeg ikke det har vært for tidligere eiere, men alt som er gjort siden 2010 er gjort av sist eier.. Så det er nok der det ligger at det har vært byttet mye. Bedre føre var osv.... Har sendt noen mailer til forhandlere ja, og har faktisk sett at spesielt biler på østlandet ligger likt i pris uavhengig om det er privat eller forhandler som selger. Så vi får se... Regner egentlig med at jeg får et skikkelig skambud, om jeg i hele tatt får svar, men hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Fra spøk til revolver så er det 36mm 12 kant på de aller fleste Du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg får kjøpt dette? Virker som det ikke er helt vanlig verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Fra spøk til revolver så er det 36mm 12 kant på de aller fleste Du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg får kjøpt dette? Virker som det ikke er helt vanlig verktøy. Tools, Würth, mener faktisk jula har/hadde denne koppen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handve ... -34-71101/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Da har e stått i et jævlig regnvær å bytta hjul. Så nå kjører jeg på 165/65R 15 e klar for BT i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har ikke nevnt det i annonsen, da jeg føler det er en privat sak egentlig. Enig. Tja, dyr bil å holde tror jeg ikke det har vært for tidligere eiere, men alt som er gjort siden 2010 er gjort av sist eier.. Så det er nok der det ligger at det har vært byttet mye. Bedre føre var osv.... Riktig, men poenget mitt med å nevne dette, er at når du lister opp det som er gjort med bilen, viser du for noen potensielle kjøpere at dette er en velholdt bil. Men for mindre bilinteresserte - og dem er det kanskje endel av - kan en slik liste få det til å virke som en bil som må ofte på verksted. Og det er kanskje det svigermor eller naboen sier også: BMW må på verksted hele tiden, mye bedre å kjøre Toyota som hun gjør: Hennes har ikke sett innsiden av et verksted på fem år, og den bare går og går. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Kraftpiper/Kraftpipesett-34-71101/ Er det der 12 kant da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 tenker å handla meg e60 530d om ikke så alt for lenge. noe spessielt som bør tenkes på? virker jo som dem ikke sliter med så alt for mye, litt elektrisk og slikt som fleste biler men. blir en tidlig modell, 04/05. 100-200k km på telleren. litt sjokk for meg at den bilen kosta bare 500kr mer i året å forsikre på meg enn e90'n min og jeg er 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Riktig, men poenget mitt med å nevne dette, er at når du lister opp det som er gjort med bilen, viser du for noen potensielle kjøpere at dette er en velholdt bil. Men for mindre bilinteresserte - og dem er det kanskje endel av - kan en slik liste få det til å virke som en bil som må ofte på verksted. Og det er kanskje det svigermor eller naboen sier også: BMW må på verksted hele tiden, mye bedre å kjøre Toyota som hun gjør: Hennes har ikke sett innsiden av et verksted på fem år, og den bare går og går. Så det så. Selger heller til noen som forstår at et faktisk er utført mye vedlikehold på den Haha, godt poeng Ja nei, vi får se.. Følger i alle fall litt med på markedet over siste utgaven av E39/første årene med E61, samt holder et lite øye med X5, så får danne meg et bilde av hva bilene faktisk går for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Kraftpiper/Kraftpipesett-34-71101/ Er det der 12 kant da? Det veit jeg ikke Må nesten se i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Selger heller til noen som forstår at et faktisk er utført mye vedlikehold på den Helt enig. Så da er det bare å vente, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jess! Trykker oppdater på søkekriteriene ca 1439 ganger pr dag, så er up to date Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jess! Trykker oppdater på søkekriteriene ca 1439 ganger pr dag, så er up to date Blir ikke det ca. hver 40. sekund hele tiden du er våken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jess! Trykker oppdater på søkekriteriene ca 1439 ganger pr dag, så er up to date Blir ikke det ca. hver 40. sekund hele tiden du er våken? Jo, og det stemmer bra det Forandrer litt på kriteriene innimellom da, slik at ikke alle blir like, og at jeg kanskje har større sjans for å se noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg