Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, husker da vi var mindre da jeg og en kompis forsøkte å lage toast på radiatoren. Fattern var så dum å vise meg hvordan sentralfyren i kjelleren virka så da de reiste så var det rett ned der å vrenge oljefyren opp på max :roll: Forsøket gikk dårlig og vi ble tatt også :evil: Ikke rart i grunn når de kommer hjem og det er 35 varmegrader i huset og anlegget har sota så mye at snøen rundt pipa på taket er svart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol:
Hehe, husker da vi var mindre da jeg og en kompis forsøkte å lage toast på radiatoren. Fattern var så dum å vise meg hvordan sentralfyren i kjelleren virka så da de reiste så var det rett ned der å vrenge oljefyren opp på max :roll: Forsøket gikk dårlig og vi ble tatt også :evil: Ikke rart i grunn når de kommer hjem og det er 35 varmegrader i huset og anlegget har sota så mye at snøen rundt pipa på taket er svart :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint med strøm inkl leia, 35 grader i gulv varmen på badet :D (uten at jeg egentlig vet hva slikt koster men, haha)

noen som vet om kjørelengde på forsikring følger eier eller bilen? om jeg bytter bil og da starter km på 0 igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint med strøm inkl leia, 35 grader i gulv varmen på badet :D (uten at jeg egentlig vet hva slikt koster men, haha)

noen som vet om kjørelengde på forsikring følger eier eller bilen? om jeg bytter bil og da starter km på 0 igjen da?

Følger bilen ja!

Bytt bil så starter du på 0 igjen.

Kjerringen var forøvrig borti en anne bil med Skodaen våres og den er kjørt over km lengden i året.

Det gjør jeg ikke igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger bilen ja!

Bytt bil så starter du på 0 igjen.

Kjerringen var forøvrig borti en anne bil med Skodaen våres og den er kjørt over km lengden i året.

Det gjør jeg ikke igjen....

jævli høy egenandel da eller? eller dekka dem ikke i det heletatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli høy egenandel da eller? eller dekka dem ikke i det heletatt?

Nei altså for meg ble det ikke så ille akkurat denne gangen.

Jeg måtte betale 23% av verkstedregningen på egen bil. Siden det ikke var så stor skade betydde det ikke så mye i dette tilfellet.

Men tenk deg om skaden hadde vært på 200 000kr! Da hadde det blitt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...