Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Godt og varmt i stua. [ Bilde ] 602 Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 En god gammal Jøtul er flott å fyre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har tatt repærn på 2 stk 602. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Trofaste Jøtulen... Også kalt Hanna Kvanmo, da det er SVÆR og HEIT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 602 er jo liten.. Bedre med denne Eller disse to kameratene jeg har. Panasonic he9lke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hehe, husker da vi var mindre da jeg og en kompis forsøkte å lage toast på radiatoren. Fattern var så dum å vise meg hvordan sentralfyren i kjelleren virka så da de reiste så var det rett ned der å vrenge oljefyren opp på max Forsøket gikk dårlig og vi ble tatt også Ikke rart i grunn når de kommer hjem og det er 35 varmegrader i huset og anlegget har sota så mye at snøen rundt pipa på taket er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hehe, husker da vi var mindre da jeg og en kompis forsøkte å lage toast på radiatoren. Fattern var så dum å vise meg hvordan sentralfyren i kjelleren virka så da de reiste så var det rett ned der å vrenge oljefyren opp på max Forsøket gikk dårlig og vi ble tatt også Ikke rart i grunn når de kommer hjem og det er 35 varmegrader i huset og anlegget har sota så mye at snøen rundt pipa på taket er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg og en kompis satt og chilla nede i kjellerstua hans, der ei lita søt jøtul med ved-fyring var plassert. klarte 40 grader neddi stua der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Likære best rundt 20°c jeg. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Likære best rundt 20°c jeg. Hehe spørs når på året, om sommeren er 25-30 i skyggen det beste synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 fint med strøm inkl leia, 35 grader i gulv varmen på badet (uten at jeg egentlig vet hva slikt koster men, haha) noen som vet om kjørelengde på forsikring følger eier eller bilen? om jeg bytter bil og da starter km på 0 igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Noen som kjører vinterhjul på e90 sine 17" M-sport felger? Lurer på hva dimensjon som er greit å ha på. Sommerhjulene er jo 255 bak, og føler det blir litt mye som vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 fint med strøm inkl leia, 35 grader i gulv varmen på badet (uten at jeg egentlig vet hva slikt koster men, haha) noen som vet om kjørelengde på forsikring følger eier eller bilen? om jeg bytter bil og da starter km på 0 igjen da? Følger bilen ja! Bytt bil så starter du på 0 igjen. Kjerringen var forøvrig borti en anne bil med Skodaen våres og den er kjørt over km lengden i året. Det gjør jeg ikke igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 fint med strøm inkl leia, 35 grader i gulv varmen på badet (uten at jeg egentlig vet hva slikt koster men, haha) noen som vet om kjørelengde på forsikring følger eier eller bilen? om jeg bytter bil og da starter km på 0 igjen da? Følger bilen ja! Bytt bil så starter du på 0 igjen. Kjerringen var forøvrig borti en anne bil med Skodaen våres og den er kjørt over km lengden i året. Det gjør jeg ikke igjen.... jævli høy egenandel da eller? eller dekka dem ikke i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 jævli høy egenandel da eller? eller dekka dem ikke i det heletatt? Nei altså for meg ble det ikke så ille akkurat denne gangen. Jeg måtte betale 23% av verkstedregningen på egen bil. Siden det ikke var så stor skade betydde det ikke så mye i dette tilfellet. Men tenk deg om skaden hadde vært på 200 000kr! Da hadde det blitt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg