Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hehe, øyet har ikke løsnet enda under akten. Man må bare passe på å delegere arbeidet Hehe, så ikke godt ut det der Tror jeg hadde vært nærvøs bare for å gå på dass å drite jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hvor søren får man tak i pipe som er 12 kant og 36mm? Jeg undrer faktisk på om jeg skal handle 12 kant 32mm, da dette er det eneste jeg finner. Har vært på Jula, Biltema, BilXtra, Bilia, Fossum Jernvare, men ingen har 12 kant 36 mm. Passer 12 kant 32mm på navbolten bak på E36 tro.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Wurth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Glemte den i lista over her. Har vært på Wurth også. Største de hadde var 32mm 12 kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jegard da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Felleskjøpet. Hvis det er noen traktor- eller lastebilverksteder i nærheten, så har de garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jegard da? Det vet jeg ikke hva er engang Felleskjøpet. Hvis det er noen traktor- eller lastebilverksteder i nærheten, så har de garantert! Hmm, kanskje jeg skal prøve det. Er det noen som vet hva slags størrelse navbolten har på E36? Virker litt rart at det er 36mm når aboslutt ingen har dette i butikkene sine. Eller på fjernlager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg var på felleskjøpet sitt verksted når jeg løsna den. Husker ikke dimmensjon, men de hadde hvertfall pipe til formålet. Jeg hadde vel forsåvidt også en selv av en eller annen grunn som jeg brukte til å skru på plass med.. Fattern samler sammen mye rart verktøy gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Noen må da vite hva slags pipestørrelse en E36 har på navet bak. Tror jeg skal prøve å kjøpe en 12 kant 32 mm å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Biltema, med overgang fra 1" til 1/2" har kopp derifra selv for bruk på hjulager.. 36mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg får vel ta turen innom biltema igjen da. Du mener de skal ha 12 kant 36 mm pipe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 De har 36mm pipe ja 1". Jeg bruker den til drivakslinger. Men har slipt den om så den er 12kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Skal ikke si 100% at de har tolvkant.. Sjekk på hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ingen som har container i England som skal over hit da? Eller vet fraktmuligheter fra England? Flyfrakt dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 DFDS har båt som går til Brevik her i Telemark. Dem har ett kontor her som du kan ring til. Bare google litt så finner du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg