Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk prøve e46 for første gang idag :roll:

320 det også, må si det var ganske likt å som å kjøre med min, bare litt mere kvalitet følelse, å en mer lyddempa :P fjasboka mi funka heilt fint den :o

Kjørt E46 én gang jeg også; en 330xd touring. Frista godt med E46 da kan man si, men jeg får vel klare meg med E28'n enn så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte fæle chromelykter for 400kr til en kar her inne, la ut bilder og var generelt veldig negativ i annonsen. Litt fordi den ene lykta var.. Bedugget :lol: og litt fordi jeg bare ikke likte chrome-greia. Alikevel klager han når han får lyktene.. På ting jeg virkelig ikke la merke til enda jeg demonterte begge to og pakka de inn.

Jeg skrev at de var "nye" da de har stått på bilen siden i vinter, han forventa at de var splitter nye. Huffameg.

Dette er første gang jeg får en "klage" fra kjøper. Burde jeg bare betale tilbake kr og få saken ut av verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poka deg en gang under vår verste disputt.. :P

Hehe, jeg må bare innrømme at jeg er så lite inne i Facebook verden at jeg ikke helt skjønte hva poking betydde. Trodde kanskje det var noe sånn flørte greier mellom gutter og jenter men så plutselig poka du meg og jeg skjønte ingenting lengre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte fæle chromelykter for 400kr til en kar her inne, la ut bilder og var generelt veldig negativ i annonsen. Litt fordi den ene lykta var.. Bedugget :lol: og litt fordi jeg bare ikke likte chrome-greia. Alikevel klager han når han får lyktene.. På ting jeg virkelig ikke la merke til enda jeg demonterte begge to og pakka de inn.

Jeg skrev at de var "nye" da de har stått på bilen siden i vinter, han forventa at de var splitter nye. Huffameg.

Dette er første gang jeg får en "klage" fra kjøper. Burde jeg bare betale tilbake kr og få saken ut av verden?

Har aldri forventet "nye" lykter. Men når ene lykteglasset er smeltet fra en pære som har vært alt for varm, og når glassene ser ut som om det er nesten pusset grått med pussepapir. Må¨det være lov å komme med noen spørsmål?? Var forresten ikke noe bilde av den lykten som er "smeltet" i annonsen..

Men folk kan dømme selv..

af68oy8y9h3q8e1qonrv.jpg

vl9lteh0ajrdjq6t3dse.jpg

bkf10g9xrld9vxib1x8q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kosta litt i overkant av 2000,- ifølge jenta jeg handla bil av.. Jeg tok bilder av begge lyktene, de ligger jo ute i tråden?

La ikke merke til at noe var smeltet verken når jeg demonterte dem eller når jeg pakka dem ned..

Kan hende jeg klarer å overtale henne til å finne frem kvitto og, hvis det er veldig viktig.

Tar vel ikke lang tid før jeg får lynsjemobben etter meg nå.. Er det fakler jeg ser i det fjerne? Hmm, ut og sje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kosta litt i overkant av 2000,- ifølge jenta jeg handla bil av.. Jeg tok bilder av begge lyktene, de ligger jo ute i tråden?

La ikke merke til at noe var smeltet verken når jeg demonterte dem eller når jeg pakka dem ned..

Kan hende jeg klarer å overtale henne til å finne frem kvitto og, hvis det er veldig viktig.

Tar vel ikke lang tid før jeg får lynsjemobben etter meg nå.. Er det fakler jeg ser i det fjerne? Hmm, ut og sje

Har tatt bilde av begge jo, men har aldri i verden sjans til å se hvordan de ser ut på den avstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...