VegarVS Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 tro meg...ungen tar den næringen den trenger håper alt går bra! Når hadde dere termin igjen? Skulle hatt egen linje i signaturen.. hehe jada, alt gikk veldig greit men blir litt bekymra likevel 22 april.. dere hadde i feburar? ja ,stian! du får slenge deg på bølgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 tro meg...ungen tar den næringen den trenger håper alt går bra! Når hadde dere termin igjen? Skulle hatt egen linje i signaturen.. hehe jada, alt gikk veldig greit men blir litt bekymra likevel 22 april.. dere hadde i feburar? ja ,stian! du får slenge deg på bølgen Haha trur jeg står over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hva skjer med at alle plutselig blir gravis nå? Har en haug med kjentfolk som venter og, er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har ny dato nå...2 mars... får håpe ungen kommer da..skal på konsert 9 mars på karpe..passer dårlig om ungen plopper da.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Er ikke barebare å kjøre turbobmw nede i usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Bitches; viewtopic.php?f=9&t=241088 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hva skjer med at alle plutselig blir gravis nå? Har en haug med kjentfolk som venter og, er det noe jeg har gått glipp av? Du har lagt merke til det du også? er tydligvis noe vi går glipp av ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Kom i avisa idag http://m.smp.no/?name=smp&i=11231/1/0&artId=290020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hva skjer med at alle plutselig blir gravis nå? Har en haug med kjentfolk som venter og, er det noe jeg har gått glipp av? Lågprofilen har blitt for dyr for arbeiderklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Nå går E46`n for 88 lakser!! Det må da være billig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 http://hahgay.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har lest endel om HP Elitebook nå, ser ut som at det er knallgode alternativer, men nedsiden er vekta, 2.9 kg på ~15"... Også finner jeg ingen som selger proff-Asusene og nettsiden til Asus suger ræv på å forklare forskjellen mellom de forskjellige typene Det er lekre saker!! Kan varmt anbefale elitebook, om du skal ha den i docking så kan du kanskje vurdere en 14"? (8470p) Men om du først skal kjøpe ny pc så må du nesten ha med ssd disk. Koster fra 700kr for 128gb Om du trenger god plass og ikke har bruk for cdrom kan du kjøpe en HP Upgrade Bay og sette disken som fulgte med pc'n i den. (evt kan du sette cdrom i dockingstasjon om du kjøper stor docking) Mange muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Kan varmt advare mot elitebook! Satan for noe ræl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Kan varmt advare mot elitebook! Satan for noe ræl! Hehe, dårlige erfaringer? Har ikke hatt noen feil på noen av hp maskinene på jobben de siste 2-3 årene.. Godt over 100 stk. Edit; Eller jo vent, har vel byttet hovedkort på 1-2 stk. Dog garantisaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hva skjer med at alle plutselig blir gravis nå? Har en haug med kjentfolk som venter og, er det noe jeg har gått glipp av? Du har lagt merke til det du også? er tydligvis noe vi går glipp av ja 50 Shades of grey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg