Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bruker til daglig en Macbook Air 13" med I7 prossesor osv osv osv. Bærer den med meg til og fra skole og alt som er. Mindre lader(+) lav vekt(+), god nok skjerm til min surfebruk og stort nok tastatur til å drive med typisk tekstbehandling som jeg driver med.

De andre jeg studerer med har kjøpt Pro og noen angrer jo da de er tunge å ta med seg. Personlig synes jeg Air maskinen er lettere å betjene på grunn av at den er såpass tynn der håndleddene ligger og hviler. SSD er helt klart et pluss. Driver man å redigerer store bilder merker man jo at maskinen fort blir varm og jobber for fullt, men det går ikke utover "flyten" Mac OSX operativsystemet har. Den har nok USB porter(2stk) til mitt bruk også. CD-ROM har jeg ikke brukt på mange år.

Skulle jeg kjøpt PC hadde jeg helt klart gått for en ThinkPad 13" med SSD. Jeg hadde T440 på jobben og den var noget tung, rett før jeg sluttet og begynte på studiene begynte man å få slike små Thinkpader, passe store og med SSD. Thinkpadene tåler alt, en kollega presterte faktisk å kjøre over den med bilen(forstå det den som kan).

Jeg er på ingen måte noen Apple entusiast, kaller den faktisk for PCen i dagligtalen.. Jeg liker bare robustheten, brukervennligheten og at den alltid er raskt oppe og gå.

Ulempene kommer fram når man skal bruke spesielle programmer i undervisning, blir litt knot med Winebottler mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Alexander jeg, den er helt grei!

Er ikke det en kebab? Mener å huske at på menyen stod det Kebab Alexander. Pita'en er rutet opp og ligger under alt tilbehøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte b25 MYE mer enn b28 hvertfall, men b28 har jeg kun kjørt på bensin, b25 kjørte jeg alltis på e85,

har link g4 datasprut så det brukes på alt, og ja måtte mappe om endel fra 2,5l til 2,8.

jeg skal ikke ha noe b34/b35 lengre som planlagt, jeg skal lage en 3,35l m30 med 2,8 veiv og 94,5 borr. må bare få laget råder som blir riktig lengde. blir 80mm slag istedenfor 86mm = respons og turtall :D

2,5l virka som trivdes over 7000 fint. og sluttet aldri å dra :P prøvde på 7600 engang og den slutta ikke da heller :P kjørte på 7300 til daglig :)

Når begynner b28 å kutte da? M30B33,5 kan jo bli tøft :P

Hva har du gjort med toppen for at den skal tåle så høye turtall da? Fjærer og vippearmer?

2,8 begynner å dø ut ved 5500..

ikke gjort noe med toppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...