flonoen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Modern Family er kult, men Arrested Development er på et helt annet nivå! Ingenting som kan måle seg med det! Alle personene er så fantastisk morsomme, og familiemedlemmene er så forskjellig som det går an å få det. Last ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Så Harry! http://m.youtube.com/watch?v=iILX-1DHxms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Modern Family er kult, men Arrested Development er på et helt annet nivå! Ingenting som kan måle seg med det! Alle personene er så fantastisk morsomme, og familiemedlemmene er så forskjellig som det går an å få det. Last ned! Trodde filmen kom først. Men jeg er så klar for flere sesonger. De sa i sin tid at serien var for smart for amerikanerne at de derfor la den ned! Tror jeg aldri har glist så mye av en serie før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som har montert motorvarmer her før? Fant for litt siden ut at jeg har motorvarmer på min.. Lurer på hvordan man stiller inn den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Er defa jeg tenker på, den som en fester på blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 [ Bilde ] HAHA Epic! Titta på no quotes. Narrator: Tobias listens to a day's worth of his own words, to see what Michael was referring to... Tobias Fünke: [on tape] ... even if it means me taking a chubby, I will suck it up. Tobias Fünke: Nothing wrong with that. Tobias Fünke: [on tape] Oh, I've been in the film business for a while, but I just can't seem to get one in the can. Tobias Fünke: It's out of context. Tobias Fünke: [on tape] I wouldn't mind kissing that man between the cheeks. Narrator: ...and he realized there is something distinct about the way he speaks. Tobias Fünke: Tobias, you blowhard. Chicken dance "Season 4 of "Arrested Development" will premiere on Netflix in Spring 2013." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Faen så fort helgen forsvinner as..føler jeg er klar for en friuke snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Faen så fort helgen forsvinner as..føler jeg er klar for en friuke snart... Vips så er helgen over ja Ikke klar for ny uke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Enig as.. men nå har jo helgen vært ganske... innholdsrik igrunn... Party på fredag...sove lenge på lørdag..så ut og se på forskjellige områder rundt omkring i oslo (skal flytte) og en tur til foreldrene mine på kvelden.. idag sov vi lenge og var på en "jeg har fått meg baby"-party og jah..vips så er helgen bortevekk... tror jeg må ta meg fri neste uke as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hahaha woww Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 tenk om "paradisehotell tv3" ble bytta ut med jerry springer...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Faen så jævla sprøtt hele det der opplegget er, scripta eller ei. Fucked up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 MANDAG :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg