haybimmsen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Liker komforten til ecco sko jeg pent og reint utsende også. Til trening bruker jeg disse: [ Bilde ] Tror e hadde blitt en smule flau om e tok på me de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ninjashoes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Liker komforten til ecco sko jeg pent og reint utsende også. Til trening bruker jeg disse: [ Bilde ] Tror e hadde blitt en smule flau om e tok på me de der Borte i en dag og Bimmers-guttene har begynt å diskutere sko. Går og legger meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg elsker hvor frem og tilbake diskusjonene går. Fra sko, hårgelé og klær, til data, tlf osv. Virkelig spredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Bare sånn btw, en kan jobbe 200timer overtid ila året Ref: http://www.arbeidstilsynet.no/fakta.html?tid=78157 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dobbel post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 8.1l Følger med på youtubekanalen til Hot Rod Magazine, der er det mye snacks! Visste ikke at jeg likte amcars engang "Roadkill" episodene er råe, roadtrip med bil som ikke har vært på veien på over 30år osv. Mye action! Bytter motor på parkeringa til Summit Racing gjør dem og.. In the snow! Du vet at link er noe vi vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Haha, det glemte jeg jo! Der har du Roadkill-serien, 8-9 episoder. Motortrend/Hotrod Magazine er fantastisk underholdning! Har ikke sett såå mye av det andre, men her har du de andre spillelistene samlet: http://www.youtube.com/user/MotorTrend?feature=BF Favorittkanalen akkurat nå ihvertfall, så alle Roadkill episodene i ett jafs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 jobbet sånn på dekkmann, men er en grunn til at det ikke er lov med mer enn 100 timer overtid i året om man ikke har søkt på forhånd, det fungerer ikke i praksis over tid Dette er jo bullshit, som diohrvik også skriver over her. Merk at i linken står det "hvor mye kan arbeidsgiver pålegge". Fikk lønnslippen i dag, og ser at jeg hittil i år har jobbet 414t overtid, hvorav 213t er i Norge. Har enda til gode å søke om noe i forbindelse med overtidsjobbing. Og 100 timer overtid i året er jo ikke mer enn 8 timer overtid/mnd, eller to timer overtid i uka! Det bør vel de fleste klare uten å møte veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Overtidsarbeid har ikke noe med om man møter veggen eller ei. Det går på et samfunnsøkonomisk perspektiv. Det er bedre å ha 2 personer i arbeid, enn at 1 person jobber for 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 All den tid det er ingeniørmanglel er i landet, så er det jo ikke så enkelt. Hadde det vert overflod av ledig arbeidskraft er det som du sier bedre å ha to personer gående på en jobb enn 1. Og det er ikke sånn at bedriften min drar inn mer penger fordi jeg går på overtid kontra å ha to personer som følger normal overtid. Vi selger stort sett inn et visst antall timer, og om det holder med en person å dekke de timene med litt overtid så gjøres det på den måten for å frigjøre ressurser til andre prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Akkurat fullført arbeidslaptopkjøpet... Sykt å legge igjen mer penger for en PC (med tilbehør) enn det BMWen kostet å kjøpe Får håpe det er verdt det og at jeg ikke har gjort noen feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Skru av dhcp tjenesten i den så kan du kanskje bruke den som access punkt isteden. Er det switch på den? Sett kabel du har Internett på inn i den. Men viktig at du stopper dhcp tjenesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Noe spesielt du mente når du spurte hvilke jobber jeg hadde tenkt meg, Hafsmo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Bare litt generelt om hva som er tilgjengelig for folk med slik utdannelse. Kanskje litt detaljer rundt hyresatser og turnusordninger. Har vurdert innimellom å gå litt over på utviklersiden av ting, istedet for å bare være på drift og veldikehold. Da er det jo forbeholdt at man ikke går noe særlig ned i lønn, og at man kan fortsette med en form for turnusordning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg