Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bare litt generelt om hva som er tilgjengelig for folk med slik utdannelse. Kanskje litt detaljer rundt hyresatser og turnusordninger.

Har vurdert innimellom å gå litt over på utviklersiden av ting, istedet for å bare være på drift og veldikehold. Da er det jo forbeholdt at man ikke går noe særlig ned i lønn, og at man kan fortsette med en form for turnusordning.

Skjønner. De aller fleste får seg jobb med en gang de er ferdig på skolen, og sol maskining kan du drive med veldig mye. Alt fra konstruksjon og design av produkter, jobbe innenfor markedsføring av industriprodukter (da man gjerne har mer forståelse for produktet enn en vanlig selger), eller på en vedlikeholdsavdeling og hjelpe til med feilsøking på større problemer. Veldig spredt egentlig. Lønnen har jeg ikke sjekket, men kan vel sjekke nito sine nettsider og se snitt startlønnen :)

Tror ikke det er en dum utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp kikk på topplista for inntekt i kommunen, 3dje plassen innehas av ei jente på 20 med 101 mill, søstra på 22 ligger rett bak md ca samme sum.

Begge er rett så hyggelige å se på, så dere unggutta får bare begynne å legge inn aksjer ;)

Yngste søstra: https://www.facebook.com/monja.myrann?ref=ts&fref=ts

Hva er det som har gjort dem så "velstående"?

Personlig så interesserer andre sin inntekt meg veldig lite, synes det er litt kvalmt hvordan media går igjennom hele det offentlige Norges inntekter og formue for å skrive svære oppslag om det #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdt å oppgradere fra e90 til e90lci? kjøper bil til dobbel pris men ser helt lik ut :lol:

lukter litt på 316d med chip :P synd så få er med msport. 180hk og 430nm burde nå dra en del bedre enn hauen min gjør :P

til noe helt annet, http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37794917 bare jeg som syns det var et sykt verditap på den på 2 år? :S begynner jo på 950k nå får en ny en uten utstyr og 211hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gamle viskere på merca..de bråker no sykt på ruta når det regner..Så må vel bytte..var på biltema for å kjøpe "den nye typen" gummi viskere, men der manglet dem adapter...hvor kan jeg skaffe det?

blå innpakning eller gul innpakning?

dem gule har sånn multi feste som passer gammeldagse kroken. men mercedes har vell ekstra brei krok som gjør at den ikke passer :P

edit: ja har jobba på biltema :lol: men men, gjorde nå så jeg fikk meg e90 som 18 åring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...