Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hater denne lørdagen..Ble vekket 09 av jobbtlf...jeg så på tlf...og sov videre..så ringte vedkommende igjen etter 5min...jeg tok opp "oiiii jeg ringte feeeeil"....bitch...

Nå regner det ute.. jeg er trøtt sliten har fått kvise... Men jeg skal kjøpe meg Galaxy S3 idag..eneste oppturen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo derfor jeg elsker å kjøre ved siden av store vinduer for å se refleksjon av bilen(e) :D E28en i grå er voldsom elegant når den er nyvaska og i bevegelse, og CRXen ser ut som en hissig liten fartsmaskin når man har litt fart :) Jævlig gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer stoort på at jeg aldri fikk tatt kjørebilder av den, så håper nye eier gjør det (selv om han har hevet den en hel den :/ ) og sender meg ;)

fikk forresten bilde av han, når han fikk montert på brekkmansjetten:

IMAGE_E5CBB6CD-D38E-4C54-88D1-046C9F75F8F0.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater denne lørdagen..Ble vekket 09 av jobbtlf...jeg så på tlf...og sov videre..så ringte vedkommende igjen etter 5min...jeg tok opp "oiiii jeg ringte feeeeil"....bitch...

Nå regner det ute.. jeg er trøtt sliten har fått kvise... Men jeg skal kjøpe meg Galaxy S3 idag..eneste oppturen <3

Hvor konkurransedyktig er egentlig s3 kontra nyeste ipad'en? Greit nok at med apple er man litt "låst" til grensesnittet fra fabrikk, men er det ikke bare fjortiser og kvinnfolk som på død og liv må style nettbrettet sitt med fancy farger på menyene og slikt tull? Det øker jo ikke nødvendigvis brukervennligheten, stort sett tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...