wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg hater denne lørdagen..Ble vekket 09 av jobbtlf...jeg så på tlf...og sov videre..så ringte vedkommende igjen etter 5min...jeg tok opp "oiiii jeg ringte feeeeil"....bitch... Nå regner det ute.. jeg er trøtt sliten har fått kvise... Men jeg skal kjøpe meg Galaxy S3 idag..eneste oppturen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er jo derfor jeg elsker å kjøre ved siden av store vinduer for å se refleksjon av bilen(e) E28en i grå er voldsom elegant når den er nyvaska og i bevegelse, og CRXen ser ut som en hissig liten fartsmaskin når man har litt fart Jævlig gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Angrer stoort på at jeg aldri fikk tatt kjørebilder av den, så håper nye eier gjør det (selv om han har hevet den en hel den :/ ) og sender meg fikk forresten bilde av han, når han fikk montert på brekkmansjetten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg har mine speilvegger jeg kjører forbi i Oslo...men det er farlig...alltid noen som skal komme foran meg Men er noe helt annet å se bilen kjøre på veien.. Tzunami: hvor endte bilen din opp? Min er nord for bergen ett sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Gjennomført, Tzunami E39 kan ha dritnice interiør, kvalitetsfølelsen er høyere enn i E60 syns jeg... Virker bedre skrudd sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 savner den oransje stripa rundt hele meg Den gikk til vinstra, har kontakt med kjøpern i ny og ne, så håper å få bilder av bilen om han evt gjør noe med den videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg hater denne lørdagen..Ble vekket 09 av jobbtlf...jeg så på tlf...og sov videre..så ringte vedkommende igjen etter 5min...jeg tok opp "oiiii jeg ringte feeeeil"....bitch...Nå regner det ute.. jeg er trøtt sliten har fått kvise... Men jeg skal kjøpe meg Galaxy S3 idag..eneste oppturen <3 Hvor konkurransedyktig er egentlig s3 kontra nyeste ipad'en? Greit nok at med apple er man litt "låst" til grensesnittet fra fabrikk, men er det ikke bare fjortiser og kvinnfolk som på død og liv må style nettbrettet sitt med fancy farger på menyene og slikt tull? Det øker jo ikke nødvendigvis brukervennligheten, stort sett tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ipad er ikke en konkurrent til S3....Eller mente du nyeste iphone 5? Samsungen banker iphonen i alle tester... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Mente ipad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Igår var dog en god dag... bryllup og testing av 2012 F10 525d og 2012 A8 3,0TDIQ... helt råe kjøreopplevelser på hver sin måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Mente ipad. Da tror jeg du har bomma litt... Samsung galazy s3 er en mobil...Ipad er ett nettbrett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Men de er da ca like store? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Galaxy s3 er vel mobil i samme forstand som ipad og en laptop er mobil, den er flyttbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 And that, ladies and gentlemen! Is how guys misjudge the size of their penises! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hvordan vil du sammenligne de Flonoen? Skal du ringe med den, eller bare surfe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg