Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bestillte tlf fra Telenor på fredag. Noen sjanse for at jeg har den her før påske? :D

Jeg bestillte fra netcom idag. Dem sa den var hos meg til onsdag. Håper på det da :)

Hva bestillte du?

Skrevet

arc`n er jæækla stilig! :)

fått meg takstativ til bobla nå :) blir vel en del skruing før påsketuren.. gleder meg til å få den på veien :D

Skrevet
SE Xperia Arc :D

Syns egentlig den var litt stor. Men pytt. Da gidder jeg ikke kjøpe meg ny Navi ;D

samme som jeg bestillte :P

Skrevet

Helt OK i solveggen på hytta nå. Ikke noe skiføre da.

I følge norsk lov om servering har jeg vel strengt talt lov å ta meg en GT og, nice!

Skrevet
Helt OK i solveggen på hytta nå. Ikke noe skiføre da.

I følge norsk lov om servering har jeg vel strengt talt lov å ta meg en GT og, nice!

Kan ikke akkurat skryte av været her i nord.

Kom 15 cm med snø inatt.

Skrevet

Sol, sol, sol og 23 varmegrader her i Århus nå. Gresset gror imidlertid fort og jeg må derfor snart finne frem gressklipperen... :?

Skrevet

Fikk litt Dr. Zoidberg-følelse av den fronten der...

"Følger meg 225\45\R17 godkjent i vognkort,15 vinterfelger."

Ser ut som om man får med totalt 19 felger på kjøpet. Fire stk som er på bilen, og 15 stk til vintersbruk... Nei forresten. Han har jo ikke skrevet "Følger med", han har skrevet "Følger meg". Med andre ord så får du ingen av de 19 felgene om du kjøper bilen.

Skrevet

Noen som vet hvordan man setter opp MMS på HTC Wildfire??? :) Telenor som operatør!

EDIT: FIkk det til.. Makan til møkkatelefon har jeg ikke trykt på før :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...