S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det er jo en GM 350. Same same, but different. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det er jo en GM 350. Same same, but different. Er det Volvo AQ271 du har? Solid V8er det i såfall Hadde selv Volvo 4,3 GXI i min Dynamic, fantastisk motor som var både stillestående og ikke så værst på forbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ble lys på inngangspartiet jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det er jo en GM 350. Same same, but different. Er det Volvo AQ271 du har? Solid V8er det i såfall Hadde selv Volvo 4,3 GXI i min Dynamic, fantastisk motor som var både stillestående og ikke så værst på forbruk. Mercruiser 5.7. Den er vel ikke det jeg vil kalle bensingjerrig, men den gjør da nytten. Også slipper man dieselbråket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Gleder meg til sommeren når jeg ser sånne bilder 316! Sommeren 2013 blir knallbra! Skal handle sykkel snart selv Bestemt deg for kvilke du skal ha? Ræææsersykkel? hehe, det står mellom R6 eller KTM 5xx. To veldig forskjellige sykler, men veldig morro begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Prøv kawa z1000 evt om den har noen lillebrødre, en sykt morsom sykkel å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Er vel litt vedlikehold på ktm 525 og slikt? Hva med en med lc4 motor, 690 duke f.eks? 110k flett ny er ikke ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det var mye av grunnen til at jeg kjøpte R6`n og ikke motard... Er nok litt mere vedlikehold på en motard med 1syl 4.t.. Justering av ventiler, skifte av stempel etter x-antall timer etc.. Har kjørt på i overkant av 5000km på R6`n i år, og må si jeg faktisk er storfornøyd.! Skal man ha en sykkel for litt småkjøring, og ikke stort mere enn dagsturer (evt får med seg alt i ryggsekk og tankveske), så er det en leken nybegynnersykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hva er forskjellen på de og ae? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 De er orginale sorte hellalykter, ae er jo AngelEyes. Du ser det på forkortningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg hadde faktisk ikke tenkt tanken med vedlikehold på motard. Nå har jeg litt å fundere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg hadde faktisk ikke tenkt tanken med vedlikehold på motard. Nå har jeg litt å fundere på. Jeg kan ikke en dritt om MC-motorer, men hadde Nitro Circus dilla en periode og hadde lyst til å kjøpe en liten crosser... Noe av det første man finner når man googler brukererfaringer er høy vedlikehold - på alle sammen Det var egentlig litt turn-off. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Mange crossere har 1.syl 2t.. Kjører på masse turtall, og vil gjerne ha nye stempelringer og nytt stempel innenfor en timesintervall.. 1.syl 4.t har nok litt mindre turtall i snitt, men samtidig mere kraftfull på bunnen, som også gjør at ringer og stempel bør byttes jevnlig. Skal man ha sykkelen på service hver gang, så blir det nok dyrt.. Skrur man selv så er det jo ikke noe sak.. Da må det bare kjøpes.. Har akkurat satt inn R6`n for vinteren nå, så skal ta en større service på den etterhvert. Lurer også på å gi den ny farge til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 hm hm hm... Så mange rare byttetilbud på bilene as..folk som vil bytte skrap-biler til fantasipriser... En som ville bytte en 01 520 touring, kjørt 250k, manuell stoffseter, manuell ac, ikke multifunk ratt, ikke soltak, ikke elvinduer bak osv...altså meget dårlig utstyrt bil LIKT i s-klassen... sa han kunne bytte 60k + femmern så hadde vi en deal men neida... yeye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fikk et rimelig latterlig tilbud selv i går. Har lagt ut E46`n på noen facebook-sider, og en bekjent skrev at han ville bytte sin E61 525dat M-sport mot E46`n og 250.000,- i mellom. Han vet forøvrig godt at jeg er en BMW-mann. Jaha, tenker jeg. Dette er sikkert en 07-08 modell. Spurte videre etter årsmodell, og fikk "PM" som svar. "Luringen": 05 reg i 04 tror jeg. Altså, en 2004 modell. Uansett for meg, så er en bil produsert o 04 en 04 modell. Ikke en 05, selv om den ble solgt da Meg: Å så ska du ha 250.000kr i MELLOM???? Da kjøper jeg heller en til 230-260.000,-, uten å levere fra meg E46'n! Har en 04 530dat M-sport på hånda t 220.000kr.. Såååååe.. Jah, det er uaktuelt ja, til gangs. "Luringen": Du sa kom med bud;) Da må det være lov og komme med skambud:) Meg: Skrev ikke at d var lov å komme med skambud. Dessuten skjønner du vel at jeg er litt mere oppegående enn at jeg betaler 100.000kr mer enn d som er markedspris!!???? Ingen flere svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg