Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm... Skal hente en MacBook Pro til uka. Nå har jeg forhørt meg med to bekjente epleguruer på FB, der begge anbefaler at jeg kjøper Air istedenfor. Nå har det seg slik at butikken anbefalte Pro. Er ikke lett da... Samme pris for dem begge...

Da endte jeg opp med MacBook Air da.. Forhørte meg rundt med litt flere, samt leste litt rundt på nettet og da falt det endelige valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med han syklisten er jo old news...? Tror jeg leste noe om det i sist uke? Men herregud, hvorfor kan ikke alle i sykkelsporten bare dope seg? Da hadde det jo blitt fair :)

Det at Dopingselskapene legger ned 1000 siders bevis på at han har dopet seg, betyr ikke at han har det. de har ingen direkte bevis som filmopptak som beviser at han har gjort det, heller ikke 1 positiv prøve på alle årene han har syklet. Ja, lagkameratene har vitnet imot han, men de kan være drevet av alt fra sjalusi til penger osvosv...

Jeg mener det er galt av verden å ødelegge et så ufattelig viktig symbol i sporten, et symbol på både, godhet og kreftbekjempelse. han hadde alltid en ufattelig treningsvilje.. uansett om han dopet seg eller ikke, så mener jeg at mannen som symbol, ikke bør bli ødelagt over at dopingbyråene skal beskytte sin egen stolthet og få fram et dumt poeng. Jeg velger å tro at han ikke har gjort det, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bruktmarkedet helt dødt, eller er jeg for dyr? :P

Ca 2000 visninger og ikke en eneste henvendelse (bortsett fra de forb... annonseselgerne)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37789979

I mine øyne er prisen din helt hinsides...

Får jo org 540i med ok km-stand og facelift for den prisen.

+1

Alt for dyrt for en 520 med 540 motor. Mangler vesentlig utstyr også til å forsvare den prisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å kvitte meg med volvoen og kjøpe 1.gen MB ML...hmm...

Den aller første? Det er jo en crappy bil da... Kjøp deg en W211 stasjonsvogn med feit motor i svart og smell på noen feite AMG-felger :) Men tror ikke du liker E-klasse, 5-serie osv. (for mainstream for deg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å kjøpe 1. gen ML, altså W163. Det er noe av det værste Mercedes har produsert, samtidig som den ikke er noe god å kjøre. Da ville jeg mye heller ha valgt en 211, aller helst en facelift.

Om du absolutt må ha ML ville jeg kun ha sett på w164. Den er fantastisk mye bedre å kjøre, samtidig som kvaliteten er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...