Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Telepriser.no ???

Har sjekket der, men sammen med mitt bruk som ligger ganske høyt, pluss ønske om ny mobil, da min har vært knust i 14-15 mnd nå, så tror jeg det ender på Samsung S3 og Netcom Fastpris XL

Nettop kjøpt meg S3 og må si jeg er mektig imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie: Bruker du Netflix?

---------

Jokkke: Jeg tror det er lettere å selge spillene for seg og PS3 og tilbehør hver for seg.

Ikke alle har samme smak som deg i spill.. ;)

----------------

Hva eiendomsmeglere lærer på en 3årig bachelor lurer jeg enormt på..

Jeg begynner hvertfall å bli lei av å lese annonser som er flust i skrivefeil, uten plantegninger, uten ordentlige beskrivelser etc. ALT er generelt og relativt.. Er ikke rart at det er mange problemer i ettertid etter huskjøp..

Se feks denne :

http://www.finn.no/finn/realestate/home ... eaId=20242

Jeg vokste opp ca 500meter fra dette huset, og i "dumpen" hvor dette huset ligger, er langt i fra atraktivt å bo". Huset ligger skjenerende til mtp gjennomgangstrafikk til bolig og hyttefeltet både forran og bak eiendommen. Det er hvertfall 400meter til skolen, og huset ligger har heller dårlige solforhold..

Jeg hadde hvertfall byttet megler hvis annonsen på noe jeg skal selge, blir så dårlig og useriøst som det der..

Kunne like gjerne skrevet navnet sitt som "SELGER" slik de fleste useriøse annonsene på finn er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som blir overraska over hvor dyre E30 begynner å bli? :shock: De er jo ikke samleobjekter riktig ennå?!

Skal slite med å finne en noenlunde grei uten rust for under 100000 nå ser det ut til..

Kan få min for 33! :) Det vil jeg betegne som et godt kjøp, selv om den er langt fra strøken.

bimm2rs.jpg

bimm1rs.jpg

Bilder fra i sta. Har vasket rent felgene, skal polere de opp før vinteren bare jeg får remedier fra Scandicshine. Prøvde å få av de 3 teipbitene på bakskjermen, men herregud som de sitter! :roll: Prøvd med avfetting og sitrusrens... Skal få meg et par prøveskilt på mandag og kjøre hele bilen i selvvasken, hjelper sikkert litt at alt er bløtt, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som blir overraska over hvor dyre E30 begynner å bli? :shock: De er jo ikke samleobjekter riktig ennå?!

Skal slite med å finne en noenlunde grei uten rust for under 100000 nå ser det ut til..

Ikke bare du nei. Jeg betalte 5000,- for en 320 med stempelras og masse rust. Måtte bytte ei dør, begge skjermene foran, bakplate, en stor bit i bakskjerm/hjulbue, og en del i motorrom. Enda gjenstår litt i dørk og kanaler.

Delebilen var en nesten nylakkert sarvete bil. Rammeskeiv pga utforkjøring, ene bakskjermen var fullstendig smadra, masse sparkel, rust og Tec7. Den betalte jeg 13 lapper for. Riktignok mye bra deler som motor/gir, drivlinje, understell osv.

Men fortsatt, ikke mye E30 man får for 20.000, spesielt når man absolutt skal ha Coupe :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 begynner også å få stive priser. Jeg betalte 19.000 kr for min, i generelt bra stand og da 123000 km på tellern. Ca 2 mnd før jeg kjøpte min i oktober i fjor, hadde Bertel O Steen Porsgrunn en nesten maken en til 49.000 kr! Den ble solgt...

I mitt hue burde en god 325i E30 ligge på ca 35000, men ser at det aldri kommer til å skje. M3 E30 var riktig priset til 150.000 kr for 6-7 år siden, nå får man utslitte biler til 200.000 og de beste til 250.000... For drøyt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...