Kjexx Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Skjønner ikke hva de sier, men det gjør jo ingen ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/fettbomba-kebab-1835539.html Kebab er ikke sunt.. Det er vel mer basert på de britiske kebabene, og de kan jeg skjønne er fulle av fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Skjønner ikke hva de sier, men det gjør jo ingen ting.. Namnam-style! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/fettbomba-kebab-1835539.html Kebab er ikke sunt.. Det er vel mer basert på de britiske kebabene, og de kan jeg skjønne er fulle av fett Britiske matvaner er vel generellt ikke de sunneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 RS-Heggem: Finn deg en jobb som skaffer deg erfaring/kompetanse i et yrke hvor arbeidsmoralen er lav, det er tenkelig at de sliter med høy turn-over på ansatte, og/eller at de tenker på seg selv- framfor firma. Typiske yrker er disse hvor få/ingen har formell utdanning, og arbeidsoppgavene blir ansett som kjedelig. Har du arbeidsmoral, og jobber for feks tess, skiller deg raskt ut, og blir forfremmet. Har du 5års erfaring som selger fra feks. Tess, jobbet med slangepressing etc. Kjenner du alle spesifikasjoner og framgangsmåter og kan løsningen på mange problemstillinger kundene dine har hatt= verdifull kunnskap. Da har du spesialkompetanse selv få ingeniører har.. Jobben krever nok litt mer innsats enn å sitte i kassen på rimi, men man kan ikke forvente å få noe uten å jobbe for det heller.. Bonusen blir å kunne heve 5-600 000 i grunnlønn som verkstedsleder, operatør offshore etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Tror jeg hadde 6000,- i brutto når jeg var lærling. Lærlingen som jobber med meg nå tjener vel 30k pr mnd. Høh? Er ikke du maskinist, eller har jeg missforstått? Er maskinist, ja. Hvilken del var det du ikke fikk til å stemme? Hvilken type båt da:)? Fikk ikke til å stemme at lærlingen hadde 30k i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Høres ikke helt normalt ut nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Kan godt hende hun har det, der, men er ikke noe tarifflønn:p Edit: så jeg var bar nysgjerrig egentlig:p hvilken type båt osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/fettbomba-kebab-1835539.html Kebab er ikke sunt.. Det er vel mer basert på de britiske kebabene, og de kan jeg skjønne er fulle av fett Noen av de britiske er jo dritgode da "Forskerne ved Hampshire county council mener at to kebaber i uken kan gi deg hjerteinfarkt i løpet av 10 år." I snitt 5-6 kebab i uka siste 3 årene.. Jeg kommer til å dø ung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 diohrvik, er det din e30 sedan som står like ved trafikkskolen? sølv bil med hvite felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg har hørt at man spiser godt i det pakistanske miljøet (vel og merke hvis man har penger til det). Såvidt jeg vet er også livstilsproblemer pga. maten ganske utbredt for gruppen. Her i Danmark får spesielt pakistanere, men også andre fra regionen hjerte og karsykdommer langt tidligere enn resten av befolkningen... Korrekt. Jeg blir selv sjokkert over fett og oljenivået i noen av måltidene og doserer inntaket deretter. Spesielt sukkersyke er særlig utbredt. Problemet med pakistansk kultur er at den er sveiset fast til kjernen, dvs at holdningsendringer er en veldig tøff oppgave... Pakistanere holder ikke tilbake med det å leve livet, alt er laidback (hårsårhet: en annen diskusjon). F eks gir folk her helt fullstendig faen i å stresse med å ha en sixpack. Menn skal ha kroppshår, hårtap er ingen big deal og mage er bare noe menn har så hvorfor holde den tilbake... UTROLIG forfriskende vs den vestlige mediebombarderinga rundt bra figur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 diohrvik, er det din e30 sedan som står like ved trafikkskolen? sølv bil med hvite felger? Det medfører riktighet ja;) bruksbilen det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Da har jeg gått forbi den opptil flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Aha:) ja, bor jo ikke så langt unna, du tenker på et par kvartaler lengere ned ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Stemmer ned mot gågata Har sikkert knipsa et og annet bilde på vei forbi, men du er visst ikke like stolt over den som 2-dørs'n for fant ingen bilder av den på face'rn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg