Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

RS-Heggem: Finn deg en jobb som skaffer deg erfaring/kompetanse i et yrke hvor arbeidsmoralen er lav, det er tenkelig at de sliter med høy turn-over på ansatte, og/eller at de tenker på seg selv- framfor firma. Typiske yrker er disse hvor få/ingen har formell utdanning, og arbeidsoppgavene blir ansett som kjedelig.

Har du arbeidsmoral, og jobber for feks tess, skiller deg raskt ut, og blir forfremmet. Har du 5års erfaring som selger fra feks. Tess, jobbet med slangepressing etc. Kjenner du alle spesifikasjoner og framgangsmåter og kan løsningen på mange problemstillinger kundene dine har hatt= verdifull kunnskap. Da har du spesialkompetanse selv få ingeniører har..

Jobben krever nok litt mer innsats enn å sitte i kassen på rimi, men man kan ikke forvente å få noe uten å jobbe for det heller..

Bonusen blir å kunne heve 5-600 000 i grunnlønn som verkstedsleder, operatør offshore etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde 6000,- i brutto når jeg var lærling.

Lærlingen som jobber med meg nå tjener vel 30k pr mnd. :?

Høh? Er ikke du maskinist, eller har jeg missforstått?

Er maskinist, ja. Hvilken del var det du ikke fikk til å stemme?

Hvilken type båt da:)? Fikk ikke til å stemme at lærlingen hadde 30k i mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer basert på de britiske kebabene, og de kan jeg skjønne er fulle av fett :P

Noen av de britiske er jo dritgode da :P

"Forskerne ved Hampshire county council mener at to kebaber i uken kan gi deg hjerteinfarkt i løpet av 10 år."

I snitt 5-6 kebab i uka siste 3 årene.. Jeg kommer til å dø ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man spiser godt i det pakistanske miljøet (vel og merke hvis man har penger til det). Såvidt jeg vet er også livstilsproblemer pga. maten ganske utbredt for gruppen. Her i Danmark får spesielt pakistanere, men også andre fra regionen hjerte og karsykdommer langt tidligere enn resten av befolkningen... :?

Korrekt. Jeg blir selv sjokkert over fett og oljenivået i noen av måltidene og doserer inntaket deretter.

Spesielt sukkersyke er særlig utbredt. Problemet med pakistansk kultur er at den er sveiset fast til kjernen, dvs at holdningsendringer er en veldig tøff oppgave...

Pakistanere holder ikke tilbake med det å leve livet, alt er laidback (hårsårhet: en annen diskusjon). F eks gir folk her helt fullstendig faen i å stresse med å ha en sixpack. Menn skal ha kroppshår, hårtap er ingen big deal og mage er bare noe menn har så hvorfor holde den tilbake... UTROLIG forfriskende vs den vestlige mediebombarderinga rundt bra figur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...